  • Data: 2012-12-04 23:21:16
    Temat: Re: Zepsuta karta microSDHC - da się jeszcze coś zrobić?
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.12.2012 22:33, E.Z. wrote:

    > Mam Ubuntu na płytce bootowalnej, ale jak dograć do niej dd_rescue?

    Nie używam ubuntu, ale ta stronka sugeruje, że może się nazywać też
    ddrescue:
    https://help.ubuntu.com/community/DataRecovery#Imagi
    ng_a_damaged_device.2C_filesystem_or_drive

    > Może można ściągnąć z Internetu jakiś obraz do wypalenia, który
    > zawierałby już dd_rescue lub coś podobnego, sprawdzonego?

    http://rescuecd.pld-linux.org/ (tylko konsola)
    http://grml.org/ (ma też prosty tryb graficzny - łatwiej coś np
    sprawdzić w necie jak się nie ma drugiego kompa)

    Michoo