  • Data: 2011-08-12 16:26:49
    Temat: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <j21k29$6v8$1@news.dialog.net.pl>,
    "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    net.pl...

    > Coś jakby różniło kurtkę od telefonu - ile wydasz za naprawienie szwu? Jak
    > się uprzesz sam naprawisz i będzie lepiej niż w oryginale.

    Ale to juz nie bedzie to samo.
    A nowa kurtka kosztuje w Bolandzie prawie 2000zl.
    :-(

    > Kurtkę używasz w dość ekstremalnych
    > warunkach (no wiesz, wiatr, woda, ciągłe zginanie, narażenie na mechaniczne
    > uszkodzenia)

    E, bez przesady. To nie jest ektremalna kurtka. Raczej taka ogolnego
    uzytku.

    >więc nie dziwię się, że producent woli nie ryzykować z dłuższą
    > niż rok gwarancją.

    Zapomnialem dodac, ze kurtka ma opinie trwalej, i ma starczyc na
    przynajmniej 10 lat (a moze i do smierci).

    >A telefon? iPhone to nie Solid czy Sonim - generalnie o
    > niego dbasz, by nie wystawiać go na wodę, czy ekstremalne temperatury, więc
    > dla mnie roczna gwarancja to kolejny marketingowy chwyt - przecież co roku
    > wypuszczana jest nowa generacja.

    Ale wlasnie dlatego ze nie jest ektramalny to gwarancja nie obejmuje np.
    zalania. Czy upieczenia w piekarniku.

    >Dla wielu użytkowników to wystarczający
    > powód, by swojego iPho bez gwarancji pchnąć na eBayu...

    To co podales nie jest chyba powodem. Przedzej to ze sa nowsze i
    fajniejsze modele. Jak komus zalezy i ma kase to po co mu 2 telefony?

    TA