eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
  • Data: 2011-08-12 20:40:08
    Temat: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:133zqdegp8r6s.1nkg9uj92gfrc.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 11 Aug 2011 17:18:57 -0500, Pszemol napisał(a):
    >> "z" <z...@g...pl> wrote in message
    >>> J.F. pisze:
    >>>> Chce powiedziec ze nic nie zabrania sprzedawania towarow z krotsza
    >>>> gwarancja i nie wiadomo jak to potem rozumiec.
    >>>
    >>> W takim razie iphony nie dla mnie.
    >>> Wydawanie w dzisiejszych czasach pieniędzy na elektronikę z roczną
    >>> gwarancją jest co najmniej nieodpowiedzialne. Bardziej opłaca się z
    >>> drugiej ręki jak już.
    >
    > Ale nokie w poczatkach tego przepisu tez tak mialy :-)
    >
    > A teraz w druga strone - jest np swietlowka o 6 latach trwalosci
    > deklarowanych. Padnie po 25 miesiacach - i sklep sie na mnie wytnie.
    > Co z tego ze mi obiecywal 6 lat, skoro juz po 2 przestaje byc zobowiazany.

    Ależ on Ci wcale nie obiecywał 6 lat...
    On tylko zdawał relację że w testach pracowała 6 razy dłużej od żarówki.
    A czas pracy dla żarówki ustalono w jakimś chorym reżimie np. 2 godziny
    dziennie. I wyszło im że żarówka będzie pracować rok... I stąd masz 6 lat.
    Bynajmniej nie znaczy to że u każdego żarówka będzie pracować cały rok
    a tym bardziej że świetlówka 6 lat...

    > Co innego gwarancja - jest na 6 lat, to ciagle obowiazuje, ale duzo moze
    > sie zdarzyc - znikniecie gwaranta, drobny druk itp.

    No ale nie miałeś gwarancji na 6 lat... tylko reklamę :-)

    >> Każdemu "opłaca" się po prostu coś innego...
    >> Dla każdego z nas ten koszt iPhone jest innym procentem
    >> w budżecie miesięcznym. Kupują go Ci co im się opłaca...
    >
    > Ciekawe co bys powiedzial jak bys stracil.
    > A tu drugi kosztuje albo drogo, albo sensownej racie, ale z drugim,
    > kompletnie niepotrzebnym abonamentem :-)

    No jeśli zepsułby mi się telefon to starałbym się go naprawiać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: