eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
    Date: Fri, 12 Aug 2011 07:32:52 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 57
    Message-ID: <j...@p...onet.pl>
    References: <j...@p...onet.pl> <j1umjm$9qf$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl>
    <poiux1c9yai7$.1027j7eepptqz.dlg@40tude.net>
    <j...@p...onet.pl> <j22u7p$sbv$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-99-135-95-10.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1313152589 22745 99.135.95.10 (12 Aug 2011 12:36:29 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Aug 2011 12:36:29 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <j22u7p$sbv$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1014702
    [ ukryj nagłówki ]

    "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message
    news:j22u7p$sbv$1@inews.gazeta.pl...
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    > news:j2019r.5oc.0@poczta.onet.pl...
    >
    >
    >> [...]
    >> Mało tego, ja - jako ten amerykański klient - gdy kupowałem swoją
    >> Acurę to nie wykupiłem przedłużonej gwarancji. Dlaczego? Ano dlatego
    >> że wiem że Honda słynie z niezawodności i w małoprawdopodobnym
    >> przypadku jakiejś awarii będę w stanie pokryć koszty naprawy sam
    >> bo mam do tego środki finansowe. A więc w oparciu o reputację marki
    >> wziąłem małe ryzyko na siebie. W przypadku Hyundaia już nie wziąłbym.
    >
    > Oj Pszemol, a kto sprzedawał Ci te Acure, że dawał opcję przedłużonej
    > gwarancji - przy używanych autach (a takie kupowiłeś) musi to być droga
    > impreza...

    Dealer Hondy/Acury - ta sama instytucja co sprzedaje nowe auta w USA.
    I gwarancja to była Honda Care, czyli gwarancja od fabryki a nie od
    jakiegoś towarzystwa ubezpieczeniowego jak to często bywa...

    > Czyli kupiłeś używaną Acurę... hmm.. z gwarancją normalną ... a ile jej
    > było - te gwarancji nieprzedłużonej ? (bo przedłużonej nie wykupiłeś ...
    > ;)

    Do czego zmierzasz? Nie rozumiem...

    W grudniu 2009 roku kupowałem Acurę TLS 2007 wyprodukowaną
    w kwietniu. Miała może 20tysięcy mil na liczniku z 40-50 tysięcy
    gwarancyjnych (już nie pamiętam ile ma Acura mil w gwarancji...).
    Pozostałość fabrycznej gwarancji przy kupnie używanego auta jest
    dla mnie bardzo ważna bo daje mi szansę usunąć wszystkie rzeczy
    niedopilnowane przez poprzedniego właściciela... A ta Acura miała
    wystarczającą ilość pozostałej gwarancji producenta - było to
    praktycznie nowe auto.

    Przedłużane gwarancje są faktycznie drogie bo przedłużają je u Hondy
    do 100tysięcy mil (160 tysięcy km) - kupiłem taką u Hondy gdy kupowałem
    amerykańskiego Accorda dwudrzwiowego... Dealer Hondy wystartował
    z ceną jakąś niebotyczną za tą gwarancę - o ile pamiętam ponad 2000USD.
    I to z jakimś deductible czyli udziałem własnym w koszcie naprawy...
    Ja mu na to - słuchaj, kupuję Hondę bo wierzę w jej nieawaryjność...
    Nie wydam na taką gwarancję 2000 dolarów. Gostek zaczął się śmieszie
    targować najpierw zszedł do 1500dolarów, potem do tysiąca, potem
    do 700 ja uparcie że nie. W końcu gdy zaoferował 550dolarów za
    pełną gwarancję bez deductable (zerowy udział własny) to się skusiłem
    i moja poprzednia Honda miała pełną fabryczną gwarancję przedłużoną.

    Gość z Acury nie targował się - twardo stał na stanowisku że jak się
    nawigacja zepsuje to za samą naprawę nawigacji zapłacę 2000 dolarów
    i że się opłaca taka gwarancja za 2000 :-) Ja się akurat najmniej boję
    awarii nawigacji - bardziej mnie przerażają sprawy głęboko-silnikowe,
    skrzynie biegów itp... Nie zamierzam 15% więcej płacić za auto
    z gwarancją przedłużoną... 550 dolarów na aucie za 16 tysięcy inaczej
    wygląda niż 2000 na aucie za 27 tysięcy... ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: