  • Data: 2009-08-08 21:18:25
    Temat: Re: Zenit cyfrowo-cenowo rewolucja
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Aug., 22:50, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Adameck" h5hgbq$9...@a...news.neostrada.pl

    >     Mam nadzieję jednak, że postradziecka marka Zenit stworzy w przyszłości
    >     jakiś rewolucyjny, tani aparat, który będzie mógł zrewolucjonizować rynek.

    zeby byl tani i rewolucjonizujacy rynek to musialby nastapic nawrot
    komunizmu , na co raczej nic nie wskazuje.
    koszty stworzenia nowoczesnej technologii w rosji sa dalece wyzsze niz
    w rozwinietej czesci swiata
    - oczywiscie ze stworzenie aparatu najbardziej zaawansowanego
    technologicznie jest mozliwe na tereni rosji , ale taki projekt bylby
    tam niefinansowalny , czyli ew produkt koncowy musialby osiagnac
    niebotyczna cene.