  • Data: 2009-08-10 06:56:02
    Temat: Re: Zenit cyfrowo-cenowo rewolucja
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chyba za dużo zer się tobie kliknęło

    raczej kliknela mie sie za mala jasnosc
    brakuje mi zooma do tego systemu np 70-200 /2,8 gdyby kosztowal 4000
    zl byloby super.i np 15-50 /2,8

    jesli zobaczysz na ceny obiektywow leici czy zeissa podchodzace pod
    4/3 to osiagaja one lekko ceny 2000 euro , a wiec powyzej 8000 pln.
    To hamuje rozwoj tego systemu.
    Dla mnie osobiscie zakup systemu z obiektywem /zoomem std 5,6 nie
    wchodzi w rachube - i mysle ze pod tym wzgledem nie stanowie wyjatku.

    nie wątpię że może tyle kosztować ;-) ale tyle kasy za obiektyw do aparatu
    który ma wypełnić przestrzeń między lustrem a kompaktem może świadczyć o tym
    ze sami projektanci się pogubili w tym co i dla kogo chcą produkować.

    bo na powielenie schematu sprzedaży leici chyba nie liczą....???