  • Data: 2010-11-24 09:57:38
    Temat: Re: Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tak w ogóle to ten w ładzie dachował nie ? coś mi się wydaje.

    Takie kwiatki, jak powiedziałem, to ja widuję w Katowicach jak się z
    Giszowca ludzie włączają do ruchu na tym krótkim pasie do rozbiegu w
    kierunku na Sosnowiec. Jeszcze czasami jakaś ciota stanie na początku
    tego pasa i koniec, usiłuje włączyć się do ruchu w takich
    okolicznościach... Kilka razy widziałem jak ktoś tam wymusił, otrąbili
    się, a potem ten gość który był sprawcą wymuszenia był narażony na
    dzwon w tył auta przed nim, bo kierowiec, na którym wymusił zajeżdżał
    mu drogę zjeżdżając na jego pas i gwałtownie hamując.

    Jak patrzę na to nagranie to mi się kojarzy z tymi litwinami, którzy
    ostatnio u nas szaleją...