  • Data: 2016-03-21 22:01:11
    Temat: Re: Zegar wyłączający z bateryjką
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-21 o 16:59, Waldemar pisze:
> [...]

    Wiem, że mechaniczne są znacznie mniej zawodne, i nawet nie przeraża
    mnie to, że on zatrzyma się gdy nie będzie napięcia. Ale myślałem, że -
    to co poniżej:

    > Każdy cyfrowy ma bakteryjkę lub akumulator.

    - ale choć (wg mnie też!) powinien, to: dwa z posiadanych przeze mnie
    elektronicznych - resetują się totalnie, a ostatnio coraz częściej.
    Jeden jest nierozbieralny, drugi jakoś tam dał się, więc szukam we
    wnętrzu czegoś, co by wyglądem przypominało ogniwko (coby wymienić na
    nowe), a tu ani śladu! No ale on już ma na karku z dziesięć lat, może
    wtedy żadnych ogniw nie wsadzano.
    Miałem też całkiem zgrabny mechaniczny, gdzie była sprężyna, raz na
    jakiś czas nakręcana silniczkiem elektrycznym. Ale padł biedaczyna...