eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu › Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
  • Data: 2023-09-01 17:03:20
    Temat: Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Aug 2023 21:54:26 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Stale oparty? Jak siedziałem przy komputerze, to tak. Nawet gdy był
    > wyciszony, z wyprzedzeniem wiedziłem, że zadzwoni. Bo wtedy przeginał.

    Nie o to chodzilo.
    Jakby mial w srodku magnes, to by stale krzywił obraz, nawet przy
    wylączonym telefonie.

    Jakiegos elektromagnesu na chwile uruchamianego, w telefonie raczej
    nie podejrzewam, wiec podejrzewam, ze to napiecia indukowane w
    obwodach TV przez fale el-m.
    głosniki stukają, a TV buja obrazem.

    > W czasie rozmowy to już jest dogadany z drugą stroną, więc zmniejsza
    > moc, jeśli BTS blisko.

    No chyba, ze BTS daleko.

    > Miałem GPRS/Edge dwadzieścia lat temu jako główne łącze w domu. Stale
    > zapięty do komputera i do sieci. W głośnikach słychać było pomruki,
    > ale nie aż takie, jak przed dzwonkiem.

    Moc moze mniejsza, bo połaczenie nawiązane.
    Egde to nowa modulacja, ale szczeliny zostaja.
    No i to "downlink", na "uplink" nie wiem czy jakies zmiany zaszły.

    > Tak.

    > Nawet gdyby miał, to nie pogada. Jest tylko transmisja danych.

    Jak to w LTE, a jednak daje sie pogadac :-)

    No ale fakt, położyłem sobie telefon na radyjku ... nic nie stuka.
    Nie wiem - telefon dobry, czy radio dobre.

    Ikonki LTE nie wyswietla, wiec jak pracuje - HSPA?

    Tak czy inaczej - wydaje mi sie, ze telefon powinien pakietami dane
    wysyłać, z róznym odstępem, w zaleznosci ot tego, czy ma cos do
    gadania.
    I to powinno zakłócać jak stare GSM.

    A jesli nie zakłoca ... czestotliwosc nośnej za duża?
    Moc za mała?

    J.