eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu › Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
  • Data: 2023-09-01 18:07:01
    Temat: Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Sep 2023 17:35:19 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:
    > [...]
    >
    > To by stale krzywił. A on bujał. Czasami.

    No i dlatego podejrzewam napiecie "indukowane" od fal el-m.

    W sprzecie audio powoduje stuki i warkoty w głosnikach,
    w monitorze bujania i inne efekty wizualne.

    > Dlatego zabawni są ludzie, którzy protestują, gdy im chcą postawić BTS
    > kilkaset metrów od domu. Z takiej odległości moc nadajnika nie spowoduje
    > spadku mleczności krów. Za to spada moc nadawania w telefonie w trakcie
    > rozmowy. Przy braku bliskiego BTS faktycznie telefon potrafi podgrzać ucho.

    Ale moze oni rozmawiaja mało, a BTS będzie stale nadawał.

    > Jak jest centrala telefoniczna. Tam nie ma.

    Oops, taka niespodzianka :-)

    Ale operatorzy nie potrzebują czasem porozmawiać?
    Czy im zrobili jakies VoIP ?

    > Jakoś to tam wszystko rozproszone. Bardziej jednostajny szum przypomina,
    > a nie pakiety lecące jak z karabinu maszynowego.

    No ale zakladam, ze moj telefon lezący teraz na stole, ma niewielkie
    potrzeby wysyłąnia danych. Moze nawet nic przez pare minut ...

    I co tu rozpraszac?

    J.