  • 11. Data: 2012-02-11 12:57:09
    Temat: Re: Zegar na MC1210
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(a):

    > Nie znalazłem kwarcu.
    > To też kupiłem (3 zł). I nadal to samo. A może nawet jeszcze wolniej chodzi.
    >
    > Czy trymer, który stracił pojemność może tak rozjechać częstotliwość?
    > A może to ten 47p?

    Mogą powodować zrywanie drgań kwarcu.
    > Sprawdzę jeszcze co jest na tej nóżce nr 4.

    Sprawdź, dzielniki też mogą źle pracować

    W razie potrzeby scalaczek mogę dać w prezencie, zostały mi z czasów, gdy
    robiłem generatory 50Hz z kwarcem 3.276... MHz

  • 12. Data: 2012-02-12 22:38:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński"

    > sprawdź co masz na nóżce nr 4 - powinien tam być sygnał testowy 4096Hz.

    Sygnał tak wygląda:
    http://youtu.be/ufTG-l9zpTc
    Nie mogę zatrzymać tego przebiegu. Pewnie dlatego, że sygnał nie jest... no
    właśnie jaki? Zabrakło mi słów/wiedzy.
    Niepowtarzalny?
    Podstawa czasu to 5 ms/dz.

    Powinno być na wyjściu 0,5 Hz. A jest około 27 cyknięć na minutę.

    Robert

  • 13. Data: 2012-02-17 12:07:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik " Wmak"

    > W razie potrzeby scalaczek mogę dać w prezencie,

    To chętnie skorzystam.

    Robert

  • 14. Data: 2012-02-19 00:28:47
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 12.02.2012 23:38, Robert Wańkowski wrote:

    > Sygnał tak wygląda:
    > http://youtu.be/ufTG-l9zpTc

    Wygląda na nieprawidłową pracę stopnia dzielnika... i to akurat tego
    przed wyprowadzonym sygnałem testowym.
    Nie każdy impuls go wyzwala - średnio trochę rzadziej niż co drugi.

    Mirek.