  • 21. Data: 2011-07-11 20:00:12
    Temat: Re: Zdziwko - Vectra diesel
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 19:46:34 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Możesz się pocieszyć że jesteś wśród demokratycznej większości
    > kierowców, która sztuki zmieniania biegów nie opanowała.

    Możesz się nie pocieszyć, że jesteś w jakiejść grupie osób, które się
    wypowiadają na tematy o których nie mają zielonego pojęcia, w tym przypadku
    o dieslach..
    Naucz się - wtedy nie będziesz się tak ośmieszał. Póki co nudny się robisz.
    EOT (w tej części)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2011-07-11 20:02:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 19:59:05 +0200, bratPit napisał(a):

    > łomatkobosko, gdzieś Ty był przez ostatnie min. 10 lat? ;-)
    > przecież pompy VP44 w tych silnikach obrosły już w legendę,
    > tak, to silnik spod znaku Zorro,

    Nigdzie nie byłem, po prostu interesowałem się bardziej samochodami a nie
    teutońskimi furmankami. Znałem pochodzenie i opinie o 1.7, znałem
    pochodzenie i opinie o 1.9.
    Wcześniej 2.0 mnie w ogóle nie zaprzątał, teraz mnie zaciekawił fakt jego
    istnienia.

  • 23. Data: 2011-07-11 20:52:31
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

> [...]
    > przypadku
    > o dieslach..
    > Naucz się - wtedy nie będziesz się tak ośmieszał. Póki co nudny się

    Ej, takiś fachura że nie wiesz że istniał diesel opla a z kolegi się
    śmiejesz?

  • 24. Data: 2011-07-11 20:57:40
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    > Nigdzie nie byłem, po prostu interesowałem się bardziej samochodami a nie
    > teutońskimi furmankami.

    Wow, widzę że kolega uznaje tylko auta klasy premium. To pozostań ze swoją
    wiedzą tam gdzie jesteś.

    Znałem pochodzenie i opinie o 1.7, znałem
    > pochodzenie i opinie o 1.9.

    Pewnie nie wiesz też że są dwa różne silniki 1.7 w oplach. W końcu to nie
    Twój pułap

  • 25. Data: 2011-07-11 21:01:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Jul 2011 18:34:27 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >W Polskich realiach wyprzedzenie w trasie czegokolwiek 100KM Omegą
    >(która już do setki ma w porywach do 16s) musi być traumatycznym
    >przeżyciem.

    Przesadzasz. Zapraszam w trasę 100 konnym Masterem, który waży więcej
    niż Omega, ma areodynamikę cegły, mimo to da się tym jeździć całkiem
    dynamicznie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2011-07-11 21:52:23
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-07-11 21:01, jerzu pisze:

    > Przesadzasz. Zapraszam w trasę 100 konnym Masterem, który waży więcej
    > niż Omega, ma areodynamikę cegły, mimo to da się tym jeździć całkiem
    > dynamicznie.

    Dynamika jazdy zależy głównie od białkowego łącznika pedałów z kierownicą...
    Miałem ostatnio "przyjemność" trochę pojeździć starym jak świat Polo z
    mocarnym silnikiem 45KM. O czym świadczy, jeśli ja już opuszczam tym
    "bolidem" skrzyżowanie, ruszający równolegle ze mną samochód o mocy
    kilkukrotnie większej dopiero się wtacza na skrzyżowanie?
    Owszem, że potem zaczyna cisnąć i nie mam szans - brutalne konie mają
    przewagę, ale mnie to rybka - jadę sobie :)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 27. Data: 2011-07-11 22:23:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 21:52:23 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

> [...]
    > Owszem, że potem zaczyna cisnąć i nie mam szans - brutalne konie mają
    > przewagę, ale mnie to rybka - jadę sobie :)

    Niestety, większości kibord łorjorów nie staje wieczorem jak w ciągu dnia
    nie wyprzedzą 51% pojazdów jadących w tym samym kierunku. Stąd tak silne
    parcie na minimum 200 KM

  • 28. Data: 2011-07-11 22:23:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-07-2011 21:01, jerzu pisze:

    > Przesadzasz. Zapraszam w trasę 100 konnym Masterem, który waży więcej
    > niż Omega, ma areodynamikę cegły, mimo to da się tym jeździć całkiem
    > dynamicznie.

    Bez przesady. Jeździłem Boxerami 2.2-3.0 HDI, ten drugi 160KM jeszcze
    idzie jako tako. Generalnie szarpanie nadwoziem przy szybkiej zmienie
    biegów sprawia wrażenie dynamiki, choć z dynamiką i dobrym
    przyśpieszeniem nie ma to nic wspólnego.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 29. Data: 2011-07-11 22:32:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-07-2011 22:23, Waldek Godel pisze:
    > Niestety, większości kibord łorjorów nie staje wieczorem jak w ciągu dnia
    > nie wyprzedzą 51% pojazdów jadących w tym samym kierunku. Stąd tak silne
    > parcie na minimum 200 KM

    Dlatego widzę Cię w Jettcie rocznik 1991 1.6D 54KM.
    Po co więcej mocy? Toczy się, mało pali, klekocze i ma duży bagażnik.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 30. Data: 2011-07-11 22:37:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-07-2011 21:52, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

> [...]
    > "bolidem" skrzyżowanie, ruszający równolegle ze mną samochód o mocy
    > kilkukrotnie większej dopiero się wtacza na skrzyżowanie?

    I pewnie wszyscy chcieli Ci udowodnić że są mocniejsi, ale nie dali rady ;)

    > Owszem, że potem zaczyna cisnąć i nie mam szans - brutalne konie mają
    > przewagę, ale mnie to rybka - jadę sobie :)

    Mało tego. Wyobraź sobie, jak objechałeś wszystkie zaparkowane samochody
    - ty w gaz a one nadal stoją ;)

    Pozdrawiam
    Paweł