  • Data: 2011-07-12 11:35:49
    Temat: Re: Zdziwko - Vectra diesel
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-07-2011 11:22, Waldek Godel pisze:
    > w zasadzie to przeczytaj jeszcze raz.

    W zasadzie to odwracasz kota ogonem. Akurat 100KM DTI w Omedze
    najbardziej pasuje na autostradę, gdzie ustawisz tempomat na powiedzmy
    130km/h i spokojnie turlasz się. W Polsce gdzie ciągle wyprzedza się
    ciężarówki i inne marudy ślimaczące się z prędkościami 60-70km/h jazda
    takim samochodem wiąże się z machaniem biegami co jest dość męczące dla
    kierowcy i jednostki napędowej.
    Oczywiście ten argument do ciebie raczej nie trafi, bo zaraz wynajdziesz
    coś o waleniu gruchy i piszczeniu kołami.

    Pozdrawiam
    Paweł