  • Data: 2014-07-13 20:15:09
    Temat: Re: Zdjęcie legitymacyjne 35x45 mm [DIY]
    Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-13 20:00, XX YY pisze:
    > Nie tylko ze mozna , ale wrecz czesto nalezy dokonac pewnych korekt chcac uzyskac
    obraz o rozkladzie tonalnym jak w naturze.

    No i np. w trybie półautomatycznym, mam do wyboru "Tryb koloru":
    Norma - standardowy tryb koloru,
    Intensywny - żywe i nasycone barwy,
    Rzeczywisty - dla dokładnej reprodukcji kolorów,
    Sepia - wiadomo,
    Czarno-białe - też wiadomo.

    Myślałem próbować z "rzeczywistym", a później poprawiać w Corelu.
    Generalnie chcę wyciągnąć z aparatu i przygotowania samego siebie ile
    się da, by później zrobić tylko tło, wygładzić skórę, delikatnie
    wybielić oczy (bo przekrwione od monitora i niedostatku snu) i jak
    kontrast będzie w porządku, to drukować.

    Właśnie piję kawę i będę się brał do tego wszystkiego.
    Szkoda tylko, że wynikiem nie będę mógł się pochwalić, bo zaraz by się
    znalazło kilku "życzliwych", którzy by przerobili to na jakiegoś mema. :]

    --