  • 11. Data: 2010-02-11 10:57:17
    Temat: Re: Zdjecie Tygodnia 2010/06 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Feb., 22:21, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > obydwie ze statywu

    nic sie tu nie dzieje , tydziensie nie skonczyl wiec dorzucam jedna z
    tej serii.

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/p-20

  • 12. Data: 2010-02-11 21:34:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Ponurak z częstochowskiego parku:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/07/1.htm
    Komórką, bo aparat odpoczywał w hotelu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2010-02-12 06:38:22
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Feb., 22:34, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /mam mniejszy brzuch niż Britney, widziałem na pudelku/

    jesli juz zanizasz srednia to przynajniej robilbys to z umiarem.

    jesli chcesz poruszyc ludzi zdjeciami - to trzeba fotografowac ludzi ,
    gdyz ich obchodzi wlasny los.
    takimi zdjeciami mozesz poruszyc jedynie krzaki.

  • 14. Data: 2010-02-12 08:03:05
    Od: Ziemo <n...@e...com>

    XX YY pisze:

    > jesli juz zanizasz srednia to przynajniej robilbys to z umiarem.

    Nie nudź, gul ci skacze, że komórkowy pstryk ciekawszy niż te twoje
    bezmózgie srajtaśmy?

    --
    Ziemo

  • 15. Data: 2010-02-12 08:10:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
> [...]
    > gdyz ich obchodzi wlasny los.
    > takimi zdjeciami mozesz poruszyc jedynie krzaki.

    Otrzyj usta, zrób miejsce na nową pianę i popatrz sobie jeszcze: stary
    bonus na dziś:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/06/01/4.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /badacze dowiedli, że globalne ocieplenie wzięło się ze żarówek setek/

  • 16. Data: 2010-02-12 11:54:34
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Feb., 09:03, Ziemo <n...@e...com> wrote:

    > Nie nudź, gul ci skacze, że komórkowy pstryk ciekawszy niż te twoje
    > bezmózgie srajtaśmy?
    >
    > --
    > Ziemo

    wlasnie czytam wypowiedz bezmozgiego typa.
    ba - nie tylko bezmozgoego ale i slepego.
    kolejny troll znalazl sie na grupie.

  • 17. Data: 2010-02-12 12:34:25
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 03:54:34 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > wlasnie czytam wypowiedz bezmozgiego typa.
    > ba - nie tylko bezmozgoego ale i slepego.
    > kolejny troll znalazl sie na grupie.

    Tak to jest. Na tej grupie są same trolle i ty.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 18. Data: 2010-02-12 12:43:26
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 12 Feb., 13:34, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Tak to jest. Na tej grupie są same trolle i ty.

    nauczyles sie juz naswietlac ?
    potrafisz zrobic jakies prawidlowe zdjecie?
    dopoki tego nie opanujesz to mozesz sobie oszczedzic wypowiedzi na
    jakikolwiek temat o fot. cyfrowej.

    wlasciwie to wzbudzasz tutaj politowanie - zero rozwoju a siedzisz
    tutaj nie wiem jak dlugo , dluzej niz ja.
    dojrzaly facet , ktory w ciagu paru lat posiadania aparatu nie potrafi
    podniesc swojego poziomu i wali zdjecia na poziomie 8-latka mowiac
    delikatnie jest jakims wybrykiem natury.
    daj sobie juz spokoj z uwagami , absorbujesz czas pozostalych
    czytajacych .
    nic madrego dopowiedziec nie potrafisz.

  • 19. Data: 2010-02-12 12:49:05
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:sl8l7dipr3l1$.1v58un75ume39$.dlg@40tude.net...

    > Tak to jest. Na tej grupie są same trolle i ty.

    :)
    i eneuel :)

    JD

  • 20. Data: 2010-02-12 15:03:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 04:43:26 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > nauczyles sie juz naswietlac ?
    > potrafisz zrobic jakies prawidlowe zdjecie?
    > dopoki tego nie opanujesz to mozesz sobie oszczedzic wypowiedzi na
    > jakikolwiek temat o fot. cyfrowej.

    Ależ ja się wypowiedziałem o tobie, dziwolągu, a nie o fotografii :P Chyba,
    że się nie odróżniasz od fotografii?

    > wlasciwie to wzbudzasz tutaj politowanie - zero rozwoju a siedzisz
    > tutaj nie wiem jak dlugo , dluzej niz ja.

    Znaczy, Janie Salwiński, czy jak ci tam naprawdę, pierwszy twój post na
    pl.rec.foto znalazłem z pytaniem jaką cyfrówkę kupić z września roku 2000.
    A teraz chętnie się dowiem, jakże, bywając na tej grupie od kwietnia/maja
    roku zeszłego, mogę być na niej dłużej? ;)

    Niewątpliwie wyjaśnienie może być ciekawe (o ile jakieś wymyślisz), ale
    prędzej spodziewam się, że jak zwykle zwiniesz ogon pod siebie i znikniesz,
    zostawiając takie "więcej niedomówienie" (cytat z Jana Kobuszewskiego).
    Tak czy owak, powodzenia.

    > nic madrego dopowiedziec nie potrafisz.

    Ależ nawet nie próbuję dorównać do ciebie, biedny dziwolągu.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"