  • 21. Data: 2009-02-17 09:53:02
    Temat: Re: Zdjęcia tygodnia 2008/07
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisał w
    wiadomości news:2lowxgd7wp4.1usp4pbj87bko.dlg@40tude.net...

    4

    > Prosze wybaczyc za ewntualna ignorancje, ale z czystej matematyki zawsze
    > sadzilem, ze aparat otworkowy nie ma dystorcji !!??

    To zależy czy naświetlasz pudełkiem po butach czy puszką po piwie ;)

    __
    Pozdrawiam
    JD

  • 22. Data: 2009-02-17 10:38:15
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 17 Lut, 10:38, Nguyen Bang Giang
    <n...@y...com> wrote:

    =4

    > Prosze wybaczyc za ewntualna ignorancje, ale z czystej matematyki zawsze
    > sadzilem, ze aparat otworkowy nie ma dystorcji !!??

    Tak, jak odpowiedział JD :) Aparat jest specyficzny, robiony na
    zamówienie, dostosowany do moich potrzeb :) Charakterystyczne jest w
    nim to, że klisza nie leży płasko, jak w normalnym, uczciwym
    aparacie :) ale jest wygięta, jak wycinek walca; powiedzmy, jak
    kawałek puszki po piwie ;) Skutkiem tego, oprócz zauważonego przez
    Ciebie efektu, jest także brak ściemnienia obrazu w kierunku rogów,
    podobnego do winietowania. Jednocześnie odpowiedni dobór dziurki
    powoduje, że zdjęcia są wyjątkowo ostre; i o to, w połączeniu z dużą
    głębią ostrości, chodziło.

    Czarek

  • 23. Data: 2009-02-17 10:44:02
    Od: j...@a...at

    On 17 Feb., 11:38, Czarek <4...@g...de> wrote:

> [...]
    > podobnego do winietowania. Jednocześnie odpowiedni dobór dziurki
    > powoduje, że zdjęcia są wyjątkowo ostre; i o to, w połączeniu z dużą

    to to jest zdjecie z kamery otworkowej ?

    szacuneczek.

  • 24. Data: 2009-02-17 10:48:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Czarek pisze:
    > i o to, w połączeniu z dużą
    > głębią ostrości, chodziło.

    Ale to nie jest trendy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 25. Data: 2009-02-17 10:58:39
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 17 Lut, 11:44, j...@a...at wrote:

    http://fotografiaotworkowa.pl/ofotografii.php?p=1&c=
    4

    > to to jest zdjecie z kamery otworkowej ?

    Aż sprawdziłem dokąd linka prowadzi :-) Tak, to jest zdjęcie z kamery
    otworkowej, chociaż wolę określenie "aparat", bo "kamera", to dla mnie
    ruchome obrazki tworzy. Znaczy nieruchome, ale tak dużo, że potem
    robią się ruchome :)

    Czarek

  • 26. Data: 2009-02-17 10:59:46
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 17 Lut, 11:48, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ale to nie jest trendy :)

    No tak, byle kompakt to potrafi :) Ale winietę zawsze można w szopie
    dołożyć :)

    Czarek

  • 27. Data: 2009-02-17 11:34:02
    Od: j...@a...at

    On 17 Feb., 11:58, Czarek <4...@g...de> wrote:
> [...]
    > otworkowej, chociaż wolę określenie "aparat", bo "kamera", to dla mnie
    > ruchome obrazki tworzy. Znaczy nieruchome, ale tak dużo, że potem

    rzeczywiscie jakosc zdumiewajaca.

    mowi sie tez : ide bo mam dziewczyne na kamerze :-) a o niektorych
    mowi sie np , ze z niego to niezly aparat.
    widac maja te slowa wiecej znaczen :-)

  • 28. Data: 2009-02-17 12:14:49
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 02:38:15 -0800 (PST), Czarek napisał(a):

    > ... Charakterystyczne jest w
    > nim to, że klisza nie leży płasko,

    Achhh! Nie myślałem, że aż taka fantazja jest ;-) To ta Twoja wielka i
    wypasiona pierwszówka to jednak aparat?

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 29. Data: 2009-02-17 12:16:33
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 13:14:49 +0100, Nguyen Bang Giang napisał(a):

    > ... pierwszówka

    Oczywiście chodzi o "piersiówka" ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 30. Data: 2009-02-17 12:46:10
    Od: j...@a...at

    Wczorajszy snieg odcial mi droge do domu.
    na szczescie mialem aparat przy sobie , ktory pomogl mi w tej
    niecodziennej sytuacji:

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#530373
    2404386308962

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#530373