  • 1. Data: 2009-02-15 21:22:45
    Temat: Zdjęcia tygodnia 2008/07
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Witam !

    W zastęstwie Tomka zgłaszam otwarcie "Zdjęcia tygodnia 2008/07"

    Link do kategorii zdjęcia tygodnia na fotoplenery.eu jest tutaj:

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/7-my-t
    ydzien-2009/

    Jak zwykle przypominam, ze watek ten jest archiwizowany na stronie
    wymienionej w tytule - dlatego, pokazujac tu zdjecie, zgadzamy sie
    na umieszczenie go na tej stronie. I rowniez jak zwykle zachecam
    do samodzielnego umieszczania pokazywanych zdjec na tej stronie.

    Ps. Ostatnio przy wczytaniu zdjęć do serwisu miałem problem ze zdjęciem
    tomkka (pt. Balet). Nie można zapisać tego zdjęcia do komputera. Tomek,
    podeślij zdjęcie!

    --
    Pozdrawiam,
    Giang,

  • 2. Data: 2009-02-15 22:12:51
    Temat: Re: Zdjęcia tygodnia 2008/07
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisał w
    wiadomości news:fvnqbf793fgq.14cutxu7225rc.dlg@40tude.net...
> [...]
    > Ps. Ostatnio przy wczytaniu zdjęć do serwisu miałem problem ze zdjęciem
    > tomkka (pt. Balet). Nie można zapisać tego zdjęcia do komputera. Tomek,

    Wgralem to zdjecie.
    flickr.com zastosowal dziecinne zabezpieczenie przed zgrywaniem
    zdjec na kompy. Jak wiadomo gra nie warta swieczki :-)

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 3. Data: 2009-02-15 22:25:35
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 23:12:51 +0100, Osiak napisał(a):

    > flickr.com zastosowal dziecinne zabezpieczenie przed zgrywaniem
    > zdjec na kompy.

    Ach! A juz gotow sadzilem, ze to jakis problem z gifem. Dzieki!

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 4. Data: 2009-02-15 22:37:18
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 22:22:45 +0100, Nguyen Bang Giang napisał(a):

    > W zastęstwie Tomka zgłaszam otwarcie "Zdjęcia tygodnia 2008/07"

    No i juz mamy pierwsze zdjecie Slawka C:

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/7-my-t
    ydzien-2009/gk_1-426.html

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 5. Data: 2009-02-16 03:22:36
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Witam

    w tym tygodniu walentynkowo-prowokacyjnie ;)

    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/polarna_kar
    tka_walentynkowa.jpg

    pozdrawiam ;)

    Witek

  • 6. Data: 2009-02-16 06:24:03
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisał w
    wiadomości news:1cjjfkz5v9ixe$.8jb0u3etsjqx$.dlg@40tude.net...
    > Ach! A juz gotow sadzilem, ze to jakis problem z gifem. Dzieki!

    Nad zdjeciem umieszczaja przezroczystego gifa. Prawoklikniecie
    na zdjeciu poowduje zaznaczenie nie zdjecia tylko polozonego nad
    nim przezroczystego gifa i takze wlasnie on sie zapisuje :-(

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 7. Data: 2009-02-16 07:51:22
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 04:22:36 +0100, Witek Kaszkin napisał(a):

    > w tym tygodniu walentynkowo-prowokacyjnie ;)

    Podziwiam dokładności, zwłaszcza wtedy, kiedy sprzęt ciążył drugą rękę ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 8. Data: 2009-02-16 08:21:51
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/7-my-t
    ydzien-2009/zimno-ciemno-do-domu-daleko_1-429.html

    (lub http://ggora.art.pl/krajobrazy/20090212_9144.jpg.htm
    l )

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2009-02-16 08:32:38
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 07:24:03 +0100, Osiak napisał(a):

    > Nad zdjeciem umieszczaja przezroczystego gifa.

    No to faktycznie badziewa. Skuteczniejsze zabezpieczenie od niewłaściwego
    używania jest posiekanie zdjęcia napisem-nazwiskiem autora, w dodatku na
    skoś ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang,

  • 10. Data: 2009-02-16 09:00:32
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Dzień dobry :)

    no to i ja coś dorzucę, bo wreszcie wywołałem :->

    http://fotografiaotworkowa.pl/ofotografii.php?p=1&c=
    4

    Aparat otworkowy Klablas&Klablas 4x5", kąt widzenia 120°.

    Czarek