  • 71. Data: 2009-05-26 15:49:36
    Temat: Re: Zdjecia pewnej Anny Marii
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 May 2009 12:53:19 +0200, quent napisał(a):

    > Wilk morski zaimponowal Krakusowi... milo ;-)

    to jeszcze zaimponuj mi i odkliknij w nodzie doklejanie tego gówna.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 72. Data: 2009-05-26 16:24:46
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    h...@p...onet.pl pisze:
    > ....by na nie przejść wszyscy, którzy już muszą.

    > kiedy kupa tego kalibru jest nie na moje nerwy:)

    Problemy natury estetyczno-egzystencjonalnej bywają znacznie gorsze. Jak
    się trochę podstarzałem, to zrobiłem się strasznie brzydki. Ale
    dosłownie tak brzydki, że się patrzeć w lustro nie mogę. Kiedy coś
    uderza w twą duszę artystyczną, nieśmiertelną, to zatykasz uszy,
    przymykasz oczy... ale cóż ja biedny mam zrobić? Jak tu się ogolić z
    przymkniętymi oczami? ;)

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 73. Data: 2009-05-26 19:21:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Machowski pisze:

    > Tylko dlaczego tak szablonowo? Kobieta ma cygańską urodę i pojechałeś
    > pojechałeś po wszystkich możliwych stereotypach...

    A bo ja jeszcze taki nieśmiały i niewyrobiony... ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 74. Data: 2009-05-26 19:22:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Bogdan Blaszczak pisze:
> [...]
    > jakby zrobione w przerwie, na luzie, kiedy modelka się "nie napina" i
    > wychodzi naturalnie. Więc może, w imię poprawności politycznej,

    Raczej dokleić pod spodem ''Palenie Zabija'' ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /idzie kryzys, sprzedaż spada, dział marketingu zaleca stworzyć bloga/

  • 75. Data: 2009-05-26 19:23:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Bogdan Blaszczak pisze:
> [...]
    > uderza w twą duszę artystyczną, nieśmiertelną, to zatykasz uszy,
    > przymykasz oczy... ale cóż ja biedny mam zrobić? Jak tu się ogolić z

    Może przy lampie z ciemni? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dojrzałość to czas, gdy już wszystko człowiekowi wisi i to jest fajny czas/

  • 76. Data: 2009-05-26 23:55:01
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    > Nie podoba mi sie. Nie napisze dlaczego, bo sie pani obrazi i Janko zaraz
    > schowa zdjecia.
    > Albo napisze - pani nie w moim guscie i zaden artysta i zaden aparat tego
    > nie zmienia. A ten papieros to juz ohyda.

    Szczerze mówiąc tez mnie nie rzuciło na kolana ,- w galerii znalazłem inne,
    lepsze MZ portrety.
    Te wydały mi sie zbyt, przykro napisac, pretensjonalne, za bardzo pod
    hasłem;- popatrzcie, jaki ze mnie ( z nas?) oryginalny, nonkonforistyczny
    artysta.
    Byc może ta ocena jest zbyt surowa (bo nie zawsze wszystko sie udaje) a w
    tych zdjeciach wyczuwa się tylko lekki zapaszek takiego podejścia, no ale
    zdecydowanie nie jest to ta klasa co w zdjeciach pokazywanego Holendra..
    A moze tylko p. A-M nie w moim guscie..

    p47

  • 77. Data: 2009-05-27 07:13:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    p47 pisze:
> [...]
    > w tych zdjeciach wyczuwa się tylko lekki zapaszek takiego podejścia, no
    > ale zdecydowanie nie jest to ta klasa co w zdjeciach pokazywanego

    Wielkie słowa, a to raczej dobra zabawa z ambicjami bardziej
    ''pamiątkarskimi'' niż poszukiwania czegoś, czego jeszcze nie było (nota
    bene z definicji skazana na porażkę).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś napisać coś takiego, co z miejsca rozśmieszyłoby mnie/

  • 78. Data: 2009-05-27 07:56:16
    Od: Slawek Jankowski <j...@p...onet.pl>

    > Dawno nie pokazywa?em nic ze studia, tote? zapraszam:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/l/04/16.htm
    >
    > Robione 450D z Tamronem 28-75, g?ównie otwartym. We wszystkich uj?ciach
    > af trafi? :)
    > Aha, modelka nie chce zosta? modelką jak równie? ja nie chc? zawodowo
    > fotografowa? modelek - to tak uprzedzając ró?ne uwagi sprzed ponad pó?
    > roku przy podobnej okazji.

    Nie watpie w Twoje mozliwosci obrobki zdjec (patrzac po innych pracach), ale
    przenoszenie technik krajobrazowych na zdjecia typu beauty nie jest chyba zbyt
    dobrym pomyslem. Zwlaszcza zdjecie w turbanie powala megasztucznoscia obrobki.
    Lepiej gdybys odlozyl te prace na polke i obejrzal je za pare dni. To naprawde
    pozwala nabrac dystansu. Bez wzgledu na to czy ma to byc "praca artystyczna" czy
    "pani do katalogu mody"

    Slawek Jankowski
    Fotografia
    http://www.slawekjankowski.com

  • 79. Data: 2009-05-27 08:15:45
    Od: z...@g...com

    > Wielkie słowa, a to raczej dobra zabawa z ambicjami bardziej
    > ''pamiątkarskimi'' niż poszukiwania czegoś, czego jeszcze nie było (nota
    > bene z definicji skazana na porażkę).

    Masz racje Janko.
    Jakies 25 lat temu widzialem bardzo podobne zdjecia, robione przez
    Warchola
    - tylko z ladniejszymi modelkami.

    zbronek

  • 80. Data: 2009-05-27 08:24:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Slawek Jankowski pisze:
> [...]
    > dobrym pomyslem. Zwlaszcza zdjecie w turbanie powala megasztucznoscia obrobki.

    Wydaje mi się, że widzicie tam więcej szpopa, niż jest naprawdę -
    owszem, trochę jest, ale daleko tam od ''szoku'' jak w krajobrazach. A
    że jeszcze zostały oryginały, posyłam takie ''prosto z aparata'' (tzn. z
    rawa na default w acr):
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/x1.jpg

    Właściwie tę gładź można zrobić makijażem tylko po prostu szkoda czasu i
    pieniędzy zresztą też, jeśli miałoby to być zrobione porządnie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/