  • Data: 2009-05-28 19:34:50
    Temat: Re: Zdjecia pewnej Anny Marii
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marek augustynski napisal:
    > tzn "autorytetem" jest ktoś kto twierdzi że jesteś niewyrobiony? Nie ma innych
    > autorytetów?

    Autorytetem w cudzyslowiu jest ten, kto o sobie twierdzi, ze jest
    autorytetem. I wiekszosc takich 'autorytetow' przy mojej niezgodzie
    na ich osady zaczyna twierdzic, ze to ja jestem 'niewyrobiony'.
    No wiec takich autorytetow nie uznaje :) A z innymi artystami
    lub koneserami sztuki kontaktu nie mialem. Niestety cale to
    towarzystwo ma duzy przerost mniemania o sobie, potezny egotyzm
    i nieustanna potrzebe autoreklamy.

    > słowa lecą, wiatr wieje. Co znaczy to co piszesz? Skąd te
    > cudzysłowy? "utonęła" czy utoneła.

    A czy zauwazyles jakas sztuke w silosie z pieniedzmi
    dlawiaca sie szmalem i wolajaca o pomoc? Bo ja nie.
    Wiec 'utonela', bo tonacej realnie nie widzialem. Zreszta,
    czy kiedykolwiek widziales sztuke? :) I nie mysle tu
    o synonimie egzemplarza :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek