  • Data: 2010-12-16 17:46:05
    Temat: Re: Zdjęcia na dyskach CD\DVD
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-12-16 18:15, Użytkownik Tomaszek napisał:

    > Tak jak wszystkie inne dane: nie na najtańszych z hipermarketu;)

    Mało.
    Jeśli dane są ważne to:
    1. Trzymasz je w dwu kopiach.
    2. Kopie na różnych nośnikach.
    I nie tyle mam na myśli dwa rodzaje płytek DVD tylko jedna na
    płytce a druga na dysku.
    Co roku sprawdzasz (przez zwykłe kopiowanie) czy dane dają się
    odczytać.
    Jeśli są problemy nośnik do utylizacja a z drugiej kopii
    robisz kolejną.
    Jeśli jesteś fanatykiem trzymania wszystkiego na płytkach
    (bo tanio) nie zapominaj wraz z rozwojem techniki zmieniać
    rodzaje nośników (CD skopiować na DVD a teraz myśleć
    o skopiowaniu DVD na BR czy HD-DVD).