  • 51. Data: 2009-10-03 23:00:43
    Temat: Re: Zdjęcia do oceny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-10-02, Paweł W. <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Siedzę tu na tej grupie i ciągle czytam o sprzęcie, albo jakieś
    > głupkowate dyskusje (flejmy), a zdjęć coraz mniej robię. Dzisiaj byłem
    > na spacerku i zrobiłem parę zdjęć krajobrazowych. 3 przedstawiam do
    > krytyki. Było pięknie jak spacerowałem, ale tym zdjęciom czegoś brakuje
    > (nawet sporo). Czekam na konstruktywną krytykę.

    Najprawdopodobnie impulsem do ich zrobienia było coś co jest na
    zdjęciach nieujmowlne: wypadkowa nastroju (Twojego, sentyment do
    miejsca, pory roku), zapach, dynamika pogody, przestrzenność scen,
    trudno ujmowalne subtelności gry świateł...

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2009-10-04 07:57:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marcin Debowski pisze:

> [...]
    > miejsca, pory roku), zapach, dynamika pogody, przestrzenność scen,
    > trudno ujmowalne subtelności gry świateł...

    I jest to dobry sposób na zdjęcia, choć nie zawsze budzące ogólny entuzjazm.
    Osobiście mam sentyment dla swych bardzo starych zdjęć, których
    publiczne pokazanie wymagało by sporego ''masteringu'' ze względu na
    kadry i jakość ogólną.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 53. Data: 2009-10-04 10:20:08
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Policz sobie, ostatni etap to jest to:
    > http://fotoplenery.eu/gallery2/main.php?g2_itemId=48
    22
    > :)

    Tomaszek zapadł mi na długo w pamięć :) Focił srednim format jak nie czyms
    wiekszym ale doszedl do wniosku ze mu sie tego nie chce nosic wiec bral
    ramke, ogladal kadr przez tęże i jak coś było ładne to zapamiętywał :)
    I to jest prawdziwy hobbysta fotograf :)

    Roger

  • 54. Data: 2009-10-04 11:02:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Przepuść je przez program do pseudo HDR'ów - jak np. Machinery, i będziesz
    miał coś takiego:

    http://w346.wrzuta.pl/obraz/4HO58ELb8ol/imgp3094
    http://w346.wrzuta.pl/obraz/8nbvUEbym6N/imgp3641
    http://w346.wrzuta.pl/obraz/33kZecw1IAZ/imgp4096
    http://w346.wrzuta.pl/obraz/6xdOXwqoAot/imgp4114
    http://w346.wrzuta.pl/obraz/9aThUzK7GUt/imgp4115

    --
    Yogi(n)

  • 55. Data: 2009-10-04 11:31:43
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Policz sobie, ostatni etap to jest to:
    > http://fotoplenery.eu/gallery2/main.php?g2_itemId=48
    22
    > :)

    W ten sposób to ja mam najlepsze zdjęcia z was wszystkich :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 56. Data: 2009-10-04 13:16:25
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Sun, 4 Oct 2009 12:20:08 +0200, Roger from Cracow wrote:

    > Tomaszek zapadł mi na długo w pamięć :)

    Zdjęcie, może nie oryginalne jak Tomka, ale pokazujące jak Tomaszek widzi
    swiat ;-)

    http://www.banggiang.net/gallery/main.php?g2_itemId=
    2897

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 57. Data: 2009-10-04 16:31:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    22

    > W ten sposób to ja mam najlepsze zdjęcia z was wszystkich :P

    Bez artefaktów, ziarna i trójwymiarowe :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/