  • 11. Data: 2009-10-02 16:30:36
    Temat: Re: Zdjęcia do oceny
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ha56hb$s3h$1@news.onet.pl...
    > Siedzę tu na tej grupie i ciągle czytam o sprzęcie, albo jakieś głupkowate
    > dyskusje (flejmy), a zdjęć coraz mniej robię. Dzisiaj byłem na spacerku i
    > zrobiłem parę zdjęć krajobrazowych. 3 przedstawiam do krytyki. Było
    > pięknie jak spacerowałem, ale tym zdjęciom czegoś brakuje (nawet sporo).
    > Czekam na konstruktywną krytykę.
    > http://images8.fotosik.pl/101/d6b29c782bfe31c0.jpg
    > http://images8.fotosik.pl/101/6511eae45279195f.jpg
    > http://images6.fotosik.pl/542/d4dd273c76b3d8de.jpg
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    Olac zdjecia, grzyby byly? :)

  • 12. Data: 2009-10-02 16:31:44
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    Paweł W. wrote:
    > Mogę podciągnąć kontrast. Tylko po co? HDR nie jest tu potrzebny, gdyż w
    > pojedynczej ekspozycji bez problemu zmieściłem zarówno światła jak i
    > cienie.

    Nie pisałem o tworzeniu obrazu HDR a o zwiększeniu dynamiki tonalnej.
    Zwiększenie dynamiki tonalnej, wiąże się ze zwiększeniem lokalnego
    kontrastu. To nie to samo co zwiększenie globalnego kontrastu.
    Sprawdź a zobaczysz różnicę.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 13. Data: 2009-10-02 16:34:52
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Olac zdjecia, grzyby byly? :)

    Tyle co nic. Poprzednio było za sucho, a teraz za zimno :(

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 14. Data: 2009-10-02 17:19:26
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 2 Okt., 17:34, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > "A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też
    > pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

    co chcialbys uslyszec ?

    rzeczy mile czy prawde ?

  • 15. Data: 2009-10-02 17:27:48
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Fri, 02 Oct 2009 17:53:16 +0200, "Paweł W." wrote:

    > Czy można obiektywnie stwierdzić, że jest pięknie?

    Stosunkuję się do wypowiedzi, nie do zdjęć! ;-)

    Dostrzegania piękna przez ludzi są subiektywne. Jednak jest jedna nitka co
    łączy te wszystkie subiektywności - nazywa się ona piękno ;-)

    Wbrew mylnie lubianej subiektywności - piękno jest obiektywne! Problem nie
    tkwi się w obiektywności i subiektywności ale gdzieś indziej. 4000 lat temu
    chińczycy już mówili, że 3 rzeczy w życiu nie dotniesz: Rzeczywistości,
    dobroci i piękna ;-) (wiesz mniej więcej gdzie to leży, ale nie dotniesz
    ani nie zdefiniujesz).

    Tak to moja subiektywna opinia ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

    http://banggiang.net
    http://fotoplenery.eu

  • 16. Data: 2009-10-02 17:38:33
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Fri, 02 Oct 2009 17:34:32 +0200, "Paweł W." wrote:

    > http://images8.fotosik.pl/101/d6b29c782bfe31c0.jpg

    To zdjęcie jest OK. Jednak próbuj wrócić przy gorszej pogodzie (deszcz,
    śnieg) :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

    http://banggiang.net
    http://fotoplenery.eu

  • 17. Data: 2009-10-02 18:12:21
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Tyle co nic. Poprzednio było za sucho, a teraz za zimno :(

    Dwa tygodnie temu i tydzien nazbieralem koszyczek :)

    W ten weekend czasu brak raczej :(

  • 18. Data: 2009-10-02 18:12:42
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisał w
    wiadomości news:1hfw7kstej1f5.1m2dun9x0i88e.dlg@40tude.net...
    > To zdjęcie jest OK. Jednak próbuj wrócić przy gorszej pogodzie (deszcz,
    > śnieg) :-)

    I nie w poludnie :)

  • 19. Data: 2009-10-02 20:20:34
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Fri, 2 Oct 2009 20:12:42 +0200, Jakub Jewuła wrote:

    > I nie w poludnie :)

    Ale jeśli już w południe to nie po deszczu ani śniegu tylko po ... pożarze.
    Tak jak to:

    http://fotoplenery.eu/gallery2/main.php?g2_itemId=25

    ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

    http://banggiang.net
    http://fotoplenery.eu

  • 20. Data: 2009-10-02 20:40:04
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Nguyen Bang Giang pisze:

    > Stosunkuję się do wypowiedzi, nie do zdjęć! ;-)

    Bardzo się cieszę, że zabrałeś głos, jako osoba pochodząca z odległej
    krainy i odległej kultury. Jeśli piękno jest uniwersalne, to powinieneś
    je postrzegać tam, gdzie my, Europejczycy. Pewnie są jakieś tematy, w
    których my nie dostrzegamy piękna, a ty tak. Tak samo można to odnieść
    do postrzegania piękna przez naszych pra-pra-pra dziadków. :D

    > Dostrzegania piękna przez ludzi są subiektywne. Jednak jest jedna nitka co
    > łączy te wszystkie subiektywności - nazywa się ona piękno ;-)

    j.w

    > Wbrew mylnie lubianej subiektywności - piękno jest obiektywne!

    j.w.

    :D

    Ale to totalny OT :-)

    Pozdrawiam,