  • Data: 2010-03-13 18:04:17
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/10 - fotoplenery.eu
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-12 18:32, Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim
    >
    > Marek Wyszomirski pisze:
    > [...]
    >
    > Tak i nie. *Lokalnymi* anomaliami, huraganami, trąbami powietrznymi.

    Spokojnie, jak się nie uda wycisnąć co się da z GO bo przyjdzie
    ochłodzenie (które od kilku lat podobno ma miejsce) to wymyślą coś
    nowego. Była dziura ozonowa, teraz mamy GO, będzie coś jeszcze.
    Ciągnięcie kasy z ciemnych mas jest względnie proste.

    > No ale ten styczeń nie był wyjątkowo chłodny, przeciwnie, wyjątkowo
    > ciepły. nic nie trzeba zaliczać.

    No jasne, każdy to wie.

    > BTW pytanie kontrolne - ile wynosi jak dotąd to globalne ocieplenie, z
    > którego się zbiorowo naśmiewacie? Kto nie wie siadł, wstydził się i
    > zawiesił naśmiewanie do czasu uzyskania wiedzy...

    Rozumiem, że Ty wiesz ale nie powiesz. Tak nawiasem, nie ma znaczenia
    czy jest globalne ocieplenie czy ochłodzenie, pytanie jest takie, na ile
    ma na to wpływ człowiek.

    W kwestii tej wiedzy o której piszesz, to co masz na myśli? Jakim
    kluczem wybierzesz naukowców na których się chcesz powołać?

    A.