  • Data: 2010-03-13 14:11:22
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/10 - fotoplenery.eu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Rudziński" napisał

    > No jak to kto? Ci klimatolodzy, którzy "straszą" GO?

    Jak ci sami co policzyli lodowiec w Tybecie to wypadałoby być ostrożnym
    nawet z wiarą ; )

    > Skro nie wierzysz w Globalne Ocieplanie i uważasz to za bzdurę, to zapewne
    > wiesz, z czym konkretnie się nie zgadzasz? Nie uwierzę, że jest inaczej...

    W temacie wiary to ja jestem ogólnie bardzo słaby więc w ten sposób ciężko
    mi się opowiedzieć ; )

    Co do zgadzania się to tu też jest problem bo bez wielkiego wysiłku można
    znaleźć opinie ekspertów mówiące jedno, oraz opinie innych ekspertów mówiące
    coś przeciwnego.
    Sam fakt tego, że obecnie opłaca się podtrzymywać jedną z tych teorii -
    dosłownie opłaca - jak dla mnie sugeruje ostrożność.
    Jeszcze nie tak dawno wieszczono równie poważnie i w oparciu o naukowe
    autorytety, że w XXI wieku nie będzie już ani kropli ropy.

    Ludzie uwielbiają być straszeni więc ich się straszy.

    Więc z czym się tu zgadzać ?

    adam