  • Data: 2010-03-12 18:51:00
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/10 - fotoplenery.eu
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć wszystkim

    Marek Wyszomirski pisze:
    [...]
    > I to wszystko są krótkoterminowe fluktuacje temperatury. Jaki jest trend
    > długofalowy - nikt nie wie.

    Tu się niestety IMHO mylisz.

    Mimo wszystko - jeśli uważasz, że to wszystko bzdury, spróbuj dowiedzieć
    się, co konkretnie jest bzdurą.
    No więc ile stopni wyniosło - według tych ludzi, którym nie wierzysz -
    do tej pory spowodowanego przez człowieka GO?

    Nie powiesz mi, że im nie wierzysz, nie wiedząc w co konkretnie nie
    wierzysz?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek