  • 31. Data: 2010-02-26 18:00:19
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/08 - fotoplenery.eu
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-26 18:25, XX YY pisze:
    > moze . nie umiem ocenic.
    > blues bylby lepszy ?

    Pozytywnie oceniam fakt że kombinujesz, że starasz się urozmaicić swoje
    panoramy. Nie śledzę na bieżąco Twoich wszystkich prezentacji, ale z
    tego muzeum to przedstawiłeś już masę materiału. Kolejna sprawa że
    chcesz za wszelką cenę podkreślić posępność tego miejsca, moim skromnym
    zdaniem bez odpowiedniego oświetlenia i serii kadrów tego nie zbudujesz.
    Muzyka nic tu nie zmieni, nawet jak walniesz do tego Carmina Burana albo
    Komede z Dziecka Rosemary. Na zaprezentowanej panoramie masz masę
    światła, czyste zadbane wnętrze i do tego eksponaty w gablotach.
    Panorama jest dobra jako dokument. Jeśli Twoją ambicją było po prostu
    udokumentowanie tego wnętrza i urozmaicenie tego muzyką, to oceniam na
    plus. Sytuacja zupełnie inaczej by wyglądała jakbyś chciał zbudować
    atmosferę grozy, skłonić do zadumy nad upływem czasu. W takim przypadku
    powinieneś użyć innych środków i iść w kierunku fotokastu.
    I nie odbieraj tego jako czepiania się, tylko sam od jakiegoś czasu
    szukam środków wyrazu do moich pewnych pomysłów.
    Jeśli chodzi o muzykę , budowanie grozy ale z dystansem do samego siebie
    to proponuję zapoznanie się, ewentualne przypomnienie pana Angelo
    Badalamenti autora muzyki do najlepszego serialu i współautora jak to
    powiedział Filip Łobodziński soundtracku wszech czasów ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 32. Data: 2010-02-26 19:04:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 19:00:19 +0100, cichybartko napisał(a):

> [...]
    > I nie odbieraj tego jako czepiania się, tylko sam od jakiegoś czasu
    > szukam środków wyrazu do moich pewnych pomysłów.

    Ja bym jednak sugerował, w każdym przypadku, żeby użyta muzyka była
    odpowiedniej jakości. Chodzi zarówno o kwestie czysto techniczne, czyli
    prawidłową synchronizację z materiałem, brak trzasków i niepożądanych
    efektów dodatkowych, jak i zwyczajnie, żeby materiał nie przypominał tego
    co grają zmęczeni panowie na weselach o piątej nad ranem. Tu, obawiam się,
    jakość leży z obu punktów widzenia. Z całą pewnością działa w stosunku do
    panoramy wybitnie zniechęcająco.

  • 33. Data: 2010-02-26 19:12:08
    Od: XX YY <f...@g...com>

    . Z całą pewnością działa w stosunku do
    > panoramy wybitnie zniechęcająco.
    >
    > --

    na moim komputerze w stosunku do panoramy trzaskow nie slychac a
    jakosc jest wybitnie diwidi.

  • 34. Data: 2010-02-26 21:46:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 11:12:08 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > . Z całą pewnością działa w stosunku do

    > na moim komputerze w stosunku do panoramy trzaskow nie slychac a
    > jakosc jest wybitnie diwidi.

    Gdyby nawet była SACD nie zmieni to beznadziejnego masteringu i ogólnej
    nędzy.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 35. Data: 2010-02-26 22:39:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    A to jeszcze pstryk z dziś, w innym guście:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/17/1.htm
    i reszta:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/0.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 36. Data: 2010-02-26 23:27:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W sumie troszkę apropos tematu uśmiechu z innego wątku:

    http://sonorov.deviantart.com/art/Day39-1-155479867

  • 37. Data: 2010-02-27 01:56:03
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "XX YY" napisal

    > to nie jest metronom
    > to jest cykanie zegara
    > czas przemijajacy.
    > te zwloki tam lezace maja pare tysiecy lat.
    > moze lepszy bylby szum pszesypujacego sie piasku w klepsydrze ?

    Pod warunkiem, ze znalazlbys sposób jak to czytelnie ujac.
    Zegar ? Niezbyt oczywisty.

    > umiejetosc dopatrywania sie sensu zalezy od zdolnosci kojarzenia.

    > nic nie pieprzy.
    >
    > to jest rozwiniecie narastajacego dysonansu pomiedzy dwoma glosami
    > alto.

    Jak na mój gust zbyt krótki

    > moze . nie umiem ocenic.
    > blues bylby lepszy ?

    Nooo, dlaczego nie ? Sporo bluesmanów jest juz r.i.p.
    ; )

    adam

  • 38. Data: 2010-02-27 03:13:31
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 26 of Feb 2010 17:43, adam wrote:

    > Uzytkownik "XX YY" napisal

    > Czy to klikanie metronomu zostawiles celowo ?
    > Troche bez sensu.
    > Dziwaczne jest to krótkie wejscie jakiegos synthpada.
    > Czy to moze mój komputer cos pieprzy - ale to chyba nie jest MIDI ?

    Jeśli ja nic nie słyszę - a nie słyszę - to pewnie midi.

    --
    nb

  • 39. Data: 2010-02-27 08:46:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    nb pisze:

    > Jeśli ja nic nie słyszę - a nie słyszę - to pewnie midi.

    Ja też.
    Jeśli w midi to żenada, bo na każdym komputerze może brzmieć inaczej, a
    na niektórych wręcz śmiesznie (jak ze starych komórek). Midi nie nadaje
    się jako medium docelowe, to jakby pokazywać stronę www jako pliki
    źródeł z programu, w którym strona jest pisana.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /...a w tym sezonie boimy się świńskiej grypy/

  • 40. Data: 2010-02-27 09:18:54
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Feb., 04:13, nb <n...@n...net> wrote:

    > Jeśli ja nic nie słyszę - a nie słyszę - to pewnie midi.

    Libiszewski musial cos namieszac.

    Sprawdzilem dziala - to nie jest midi.
    Moze podkrec glosnosc , jest nagrane na 50% mocy.

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/p-24