  • 41. Data: 2010-02-27 09:47:27
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/08 - fotoplenery.eu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:

    > Libiszewski musial cos namieszac.
    >
    > Sprawdzilem dziala - to nie jest midi.
    > Moze podkrec glosnosc , jest nagrane na 50% mocy.
    >
    > http://sites.google.com/site/panosaurus2/p-24

    Nie kręć znowu, wymieniłeś ścieżkę dźwiękową i teraz nie tylko słychać w
    ogóle, ale słychać zupełnie coś innego.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 42. Data: 2010-02-27 09:53:16
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Feb., 10:47, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Nie kręć znowu, wymieniłeś ścieżkę dźwiękową i teraz nie tylko słychać w
    > ogóle, ale słychać zupełnie coś innego.
    >
    > --

    zmieniony zostal saksofon.
    poprzedni byl do klasyki selmer super balanced aktion III rok 2003

    ten jest do jazzu - selmer MKVI rok 1956.

  • 43. Data: 2010-02-27 10:44:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 10:47:27 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Nie kręć znowu, wymieniłeś ścieżkę dźwiękową i teraz nie tylko słychać w
    > ogóle, ale słychać zupełnie coś innego.

    No nie słyszałeś? Pewnie ja mu zmieniłem ścieżkę dźwiękową na coś nie
    budzącego odruchu wymiotnego :D

    Ale zapętlić prawidłowo nowego podkładu i tak mu się nie udało :D

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 44. Data: 2010-02-27 10:46:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:

    > zmieniony zostal saksofon.
    > poprzedni byl do klasyki selmer super balanced aktion III rok 2003
    > ten jest do jazzu - selmer MKVI rok 1956.

    Nie kłam, nie ma już metronomu-zegara ani synthpada o którym kilka osób
    tu pisało.
    Podmieniłeś całą ścieżkę dźwiękową, albo strumień midi na strumień
    audio, ale oczywiście jak zwykle będziesz zaprzeczał. Kłamstwo do ciebie
    tak przyrosło, że stosujesz go nawet jeśli nie przynosi żadnej korzyści.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /90% ludzi nie powie nigdy nikomu tego, o czym myśli przez 90% czasu/

  • 45. Data: 2010-02-27 10:50:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 01:18:54 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > Libiszewski musial cos namieszac.

    Ukraadłem ścieżkę dźwiękową, po cichutku...

    > Sprawdzilem dziala - to nie jest midi.
    > Moze podkrec glosnosc , jest nagrane na 50% mocy.
    >
    > http://sites.google.com/site/panosaurus2/p-24

    ... o, nie ukradłem, wymieniłem na znośną :D

    Jesteś przezabawny, Komediancie :D

  • 46. Data: 2010-02-27 10:50:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Ale zapętlić prawidłowo nowego podkładu i tak mu się nie udało :D

    Za rok się nauczy i odkryje dla świata loopa :)
    /loop to podstawa dzisiejszej muzyki komercyjnej/

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś dostać jakąś łapówkę.../

  • 47. Data: 2010-02-27 11:07:44
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Feb., 11:50, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Ukraadłem ścieżkę dźwiękową, po cichutku...

    > ... o, nie ukradłem, wymieniłem na znośną :D
    >
    > Jesteś przezabawny, Komediancie :D

    libiszewski
    jestes takim samym mistrzem masteringu jak fotografii.

  • 48. Data: 2010-02-27 11:08:47
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Feb., 11:50, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Za rok się nauczy i odkryje dla świata loopa :)
    > /loop to podstawa dzisiejszej muzyki komercyjnej/
    >
    > --
    > pozdrawia Adam

    przemawia przez ciebie gorycz porazki.

  • 49. Data: 2010-02-27 11:21:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > przemawia przez ciebie gorycz porazki.

    :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /moja ulubiona lektura? - Adam Śmiałek ''Curriculum Vitae''/

  • 50. Data: 2010-02-27 13:58:36
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "XX YY" napisał

> [...]

    zmieniony zostal saksofon.
    poprzedni byl do klasyki selmer super balanced aktion III rok 2003

    ten jest do jazzu - selmer MKVI rok 1956.

    To jest ta sama melodia ?
    Przepraszam, ale dałbym sobie uszy obciąć, że to zupełnie inny temat.

    Tak czy inaczej, ten gatunek muzyki absolutnie nie pasuje do obrazu - to
    oczywiście moja całkowicie subiektywna opinia.

    adam