    From: nb <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/01 - fotoplenery.eu
    Date: Fri, 08 Jan 2010 19:03:09 +0100

    at Fri 08 of Jan 2010 16:25, XX YY wrote:

    > to tylko kwestia treningu.

    Czyli to ma być sztuka dla wyrobionych odbiorców?

    > wiele osob kiedy pierwszy raz oglada wirujace panoramy sferyczne
    > skarzy sie na zawroty glowy.

    Chyba pierwszy (i jedyny?) wspomniałem o zawrotach głowy
    ale się nie skarżyłem?

    > glownie kobiety jak zauwazylem czesciej.
    > ponoc za ktoryms razem przechodzi.
    >
    > ja uwielbiam patrzec na wirujace , troche to przypomia perspektywe i
    > wirujacy krajobraz jaki widzisz kokpitu w samolocie w trakcie
    > korkociagu. . jasne porownani nie ma , ale tak to mniej wiecej wiruje
    > - slicznie . jedno z piekniejszych przezyc w realu.

    I swoje panoramy adresujesz do lotników ze szczególnym
    zamiłowaniem do korkociągów? Bez disclaimera to arogancja.

    Kiedyś wygrałem zawody, kto najdłużej wytrzyma na karuzeli
    i za tę nagrodę kupiłem następne bilety na karuzelę.
    Dwukrotnie pomyślnie przeszedłem sadystyczne testy na wirówkach
    w GOBL-u (odpluli za niedowagę i za astygmatyzm, ale nie
    za zawroty głowy).

    Potrafię, stojąc na głowie, wypić 50 gramów spirytusu
    i chodzić potem po balustradach, rynnach i piorunochronach.
    Jednak wolę napić się winka siedząc w fotelu i z kieliszka,
    który się nie kolebie, No i właśnie takie moje zarzuty
    wobec prezentacji panoramy, jak do tego gibającego kieliszka.

    A próbowałeś coś podregulować? Widywałem stronki,
    gdzie oglądacz mógł sam podregulować siłę efektów.
    Może jakąś znajdę.

    --
    nb