  • 1. Data: 2009-12-08 14:01:57
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/49 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam!

    Poniewaz wczoraj mialem problem z dostepem do sieci wiec z jednodniowym
    opoznieniem zamykam zdjeciowy watek tygodnia 48, wszystkim uczestnikom
    dziekuje za udzial i goraco zapraszam do pokazywania i komentowania
    zdjec w watku 49-tym

    Jak zwykle przypominam, że
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-12-08 14:05:19
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/49 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Dez., 15:01, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    > Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy

    odpowiedz jest natychmiastowa :

    Dzien jest krotki wiec fotografuje noca

    dwie panoramiki w zageszczajacej sie atmosferze przedswiatecznej

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=48D3E6BC61CD700B
    987D709EB7199B68

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=E1AAEAA14A5B26EF
    62FACB6CC846FE33

    ale wczoraj w dzien pokazalo sie na chwile sloneczko wiec
    skorzystalem:

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=9F0C56C2DEE682ED
    0EB0B4D8E0C940EC
    http://www.DropBox.pl/file.php?name=8B4490383C87EE4D
    07B204796F5D76E9
    http://www.DropBox.pl/file.php?name=F32BC9CC957FE76C
    3C170EB00EE89E98

    gdyby bylo malo to moge pare jeszcze podrzucic ;-)

  • 3. Data: 2009-12-08 14:10:17
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    XX YY pisze:
    > gdyby bylo malo to moge pare jeszcze podrzucic ;-)

    Czy możesz opracować bardziej sensowną formę prezentacji Twoich panoram,
    która umożliwi natychmiastową ocenę. Tydzień za tygodniem mija a tu
    ciągle prowizorka jeśli chodzi o prezentacje.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 4. Data: 2009-12-08 14:54:08
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Dez., 15:10, cichybartko <c...@g...com> wrote:

> [...]
    > która umożliwi natychmiastową ocenę. Tydzień za tygodniem mija a tu
    > ciągle prowizorka jeśli chodzi o prezentacje.

    zeby otworzyc panoramke nalezy dwukrotnie wcisnac lewy klawisz myszy.

    raz na link , drugi raz na przycisk "otworz" - to wszystko . Po
    pewnym czasie panorama sie otwiera sama , wowczas gdy sie zaladuje.

    Dlaczego wolisz wcisnac kilkadziesiat razy klawisze klawiatury
    komputera , zeby napisac iz otwieranie jest prowizoryczne , zamiast
    zwaczajnie tylko dwa razy nasicnac przycisk myszki.?
    Czekac nalezy w kazdym przypadku i nacisnac mysz tez.

    Postepujesz nieracjonalnie.

  • 5. Data: 2009-12-08 15:11:53
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    Odwiedziny św. Mikołaja:

    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/017.jpg

    Matusz

  • 6. Data: 2009-12-08 15:42:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 06:54:08 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

> [...]
    > zwaczajnie tylko dwa razy nasicnac przycisk myszki.?
    > Czekac nalezy w kazdym przypadku i nacisnac mysz tez.

    Z faktu, że używasz Internet Explorera nie wynika, że inni też go używają.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 7. Data: 2009-12-08 15:53:14
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    XX YY pisze:
    > zeby otworzyc panoramke nalezy dwukrotnie wcisnac lewy klawisz myszy.

    Zwracam honor ;) byłem zbyt leniwy a one mają tylko po parę MB.
    Choć nadal twierdzę że skoro jesteś taki aktywny panoramowo powinieneś
    pomyśleć o jakiejś sensownej formie prezentacji.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 8. Data: 2009-12-08 15:57:46
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Dez., 16:53, cichybartko <c...@g...com> wrote:

> [...]
    > Choć nadal twierdzę że skoro jesteś taki aktywny panoramowo powinieneś
    > pomyśleć o jakiejś sensownej formie prezentacji.

    Najbardziej boli mnie , ze Libiszewski jak zwykle sie wyglupil.

  • 9. Data: 2009-12-08 16:26:22
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    > Najbardziej boli mnie , ze Libiszewski jak zwykle sie wyglupil.

    Chyba jednak nie. W Firefoxie nie da się tych Twoich panoram otworzyć.
    Nie można zakładać, że wszyscy używają IE, albo mają zainstalowane
    dodatkowe oprogramowanie.

    Matusz

  • 10. Data: 2009-12-08 16:30:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Dez., 17:26, Matusz <m...@w...pl> wrote:

    > Chyba jednak nie. W Firefoxie nie da się tych Twoich panoram otworzyć.
    > Nie można zakładać, że wszyscy używają IE, albo mają zainstalowane
    > dodatkowe oprogramowanie.
    >
    > Matusz

    gdybym je umiescil gdzies na jakims innym serwerze mialby dokladnie
    taka sama szanse jak teraz.
    trzeba miec zainstalowanego flasha.
    Tak to dziala.