  • 21. Data: 2009-10-08 12:43:41
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/40 - fotoplenery.eu
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 8 Oct 2009 04:23:11 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > dowalilem ????
    >
    > wrecz przeciwnie
    >
    > wyrazilem przeciez komplement - jeden z najwiekszych jakie mozna
    > wyrazic - napisalem przeciez wyraznie , e dzialaja zdjecia
    > inspirujaco.
    > nawet pokazalem dowod tej inspiracji.
    >
    > coz wiecej artysta moze oczekiwac ?
    > jakaz wieksza nagroda moze go spotkac , niz swiadomosc , ze podzialal
    > inspirujaco na innych.
    >
    > szczere gratulacje.

    Jesteś naprawdę zabawny :)

  • 22. Data: 2009-10-08 18:54:19
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Jesteś naprawdę zabawny :)

    W sensie śmieszny czy w sensie dowcipny?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 23. Data: 2009-10-08 19:14:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 8 Oct 2009 20:54:19 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > W sensie śmieszny czy w sensie dowcipny?

    W sensie śmieszny.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 24. Data: 2009-10-11 19:23:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zapraszam znowu w Gorce, w okolice Kudłonia:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/30/1.htm
    i następne.
    Jak ktoś lubi panoramki, tu jest większa:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/31/2.htm
    Kończą mi się góry w okolicach, na wszystkich już byłem :( :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl