  • Data: 2009-10-07 21:55:05
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/40 - fotoplenery.eu
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:7e2qc59scdngndmvsh9rkb3s60cuqq1454@4ax.com...
> [...]
    0/imgp3094
    2/0/imgp3641

    > O zesz .. naturalnie takie wyszly, czy musiales troche podkrecic ?

    Podkrecone oczywiscie ;-)
    Ja sie nie znam na obróbce (eksperymentowalem troche z micrografx picture
    publisherem, Adobe PS elements i Raw Therapy ale nigdy efekty nie byly na
    tyle zadowalajace, zeby mi sie podobaly bardziej od tego, co wyszlo z
    aparatu - moze poza RT, bo tego jako tako opanowalem ).
    Tutaj zastosowalem *reklama* "Maszynerie" Marka Dudy, reklamowana na tej
    grupie kilka dni temu - w wersji demo, tak z samej ciekawosci - zajelo mi to
    ok. 3 minuty w obu przypadkach. Spodobalo mi sie (chyba pierwszy raz) i
    dlatego wrzucilem ;-) *koniec reklamy*. Nie, nie jestem Markiem Duda, ani
    nie jestem w zaden sposób z nim zwiazany, nawet nie kupilem jego programu.
    Ale program podoba mi sie, jest wlasnie dla takich jak ja, zatwardzialych
    analogowców, którzy czasem klepna cyfranka, a o obróbce nie maja pojecia ;-)

    --
    Yogi(n)