  • Data: 2009-10-08 11:23:11
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/40 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Okt., 11:42, Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    wrote:
> [...]
    ://sonorov.devianta...

    > Tak się zastanawiałem, dlaczego tak długo czekałeś, żeby mi dowalić za to,
    > że ośmieliłem się mieć parę tygodni temu inne zdanie na temat twojego
    > zdjęcia :)
    >
    > Wykazałeś się prawdziwie wielką cierpliwością, gratulacje :P

    dowalilem ????

    wrecz przeciwnie

    wyrazilem przeciez komplement - jeden z najwiekszych jakie mozna
    wyrazic - napisalem przeciez wyraznie , e dzialaja zdjecia
    inspirujaco.
    nawet pokazalem dowod tej inspiracji.

    coz wiecej artysta moze oczekiwac ?
    jakaz wieksza nagroda moze go spotkac , niz swiadomosc , ze podzialal
    inspirujaco na innych.

    szczere gratulacje.