  • 41. Data: 2009-09-17 06:29:04
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/37 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Zdjęcia robię dla przyjemności, czasem zdjęcie (czy wariant zdjęcia)
    > które mi się podoba może rzeczywiście być banalny, może być kiczem
    > kiczów.

    ho , ho , ho..
    nie tak latwo zrobic to co sie nazywa kiczem.
    Kicz to nie byle co.
    Kicz trza umiec zrobic , trzeba miec duzo wytrwalosci , uporu
    wewnetrznego , samozaparcia.
    TRza dysponowac odpowiednia technika.
    To nie jest tak ze przystwaiasz aparat do oka , walicz byle co i rodzi
    sie kicz.

    taki jelen na rykowisku dajmy na to .

    kto mial szczescie spotkac w zyciu jelenia na rykowisku wogole ?
    A tu jeszcze trzeba sfotografowac i do tego kiczowato.

    Tak - kicz to zdecydowanie wyzsza szkola jazdy.