  • Data: 2009-07-15 00:01:49
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/28 - fotoplenery.eu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "XX YY" napisal
    > Port, parking czy inne skladowisko zlomu niestety mnie nie porusza ; )
    > Portów jako takich wogole nie znosze. Czy to stoczniowych czy
    > zaglowkowych.
    > Znam je z autopsji w równie malowniczych okolicznosciach i caly ten ich
    > gwarny wdziek sprawia iz nogi mi sie rwa do jak najszybszej ewakuacji -
    > krótko mówiac, mam ochote spieprzac ; )))))

    tak jest niemal wszedzie jak piszesz tylko nie tutaj .
    zero zlomu
    zero halasu
    zero szpanu
    100% natury.
    to porcik rybacki dla miejscowych ( lowia dziennie po pare kilo ryb
    jesli dzien jest udany , a wiec mozesz sobie wyobrazic jakie maja male
    lodki ) i przy okazji paru obcych zeglarzy czy tez motorowodnych .

    No to rewelacja.

    adam