  • 1. Data: 2009-04-19 18:02:36
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/16 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !

    Jako, ze dzis znowu niedziela wiec zaczynamy nowy
    watek "zdjecia tygodnia". W zeszlym tygodniu byly stworzenia
    latajace (pszczola i helikopter) czerwone (lisek) oraz
    zdjecie reporterskie z drogi krzyzowej. Najciekawsze chyba jednak
    bylo

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/11/1.htm

    Zaraz zaraz co sie stalo "temu niebu" - aa to nie niebo
    tylko kawal gory ;) Jak widac sa jeszcze na swiecie ciekawe
    kadry i zestawienia kolorystyczne - trzeba je tylko znalezc :).

    Po szczegoly zapraszam do historycznego juz watku 15-stego
    a wszystkich zapraszam do pokazywania nowych zdjec w watku 16-stym

    Jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam aby zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-04-19 19:01:49
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/16 - fotoplenery.eu
    Od: j...@a...at

    On 19 Apr., 20:02, " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Witam !
    >
    > Jako, ze dzis znowu niedziela wiec zaczynamy nowy
    > watek "zdjecia tygodnia". W zeszlym tygodniu byly stworzenia
    > latajace (pszczola i helikopter)

    w tym tygodniu tez latajace tyle, ze szybciej i wyzej
    dokladnie 10572 metry nad glowa - z tej odleglosci zrobione zdjecie

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#532647
    8583375940690

    XXX

  • 3. Data: 2009-04-20 06:57:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 19 Apr 2009 18:02:36 +0000 (UTC), tomek wrote:
    > Witam !
    >
    > Jako, ze dzis znowu niedziela wiec zaczynamy nowy
    > watek "zdjecia tygodnia".

    Otworkowo na kolejny tydzien :)

    http://www.digart.pl/praca/3542613/Otoczeni.html

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2009-04-20 07:10:38
    Od: j...@a...at

    On 19 Apr., 21:01, j...@a...at wrote:

    > w tym tygodniu tez latajace tyle,  ze szybciej i wyzej
    > dokladnie 10572 metry nad glowa - z tej odleglosci zrobione zdjecie

> [...]

    zrobila mi sie

    "Miniona pieknosc"

    http://onephoto.net/?id=579339

    XXX

  • 5. Data: 2009-04-20 22:14:00
    Od: "MarekF" <o...@w...pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >
    > Jako, ze dzis znowu niedziela wiec zaczynamy
    W promieniu 5 km juz nie moge znalezc odpowiedniego kadru, wiec wybralem sie
    na miasto. Pegaza na Teatrze Wielkim w Poznaniu sfocilem, lwy(przy wejsciu)
    co wg starej legendy rycza jak przechodzi dziewica, i tak przez plac Mlodej
    Gwardii co teraz sie nazywa Cyryla Ratajskiego, i przez Czerwonej Armii co
    teraz to Swiety Marcin, dotarlem do Starego Rynku. A tam konie i ludzie.
    Kon, kazdy wie jak wyglada, ludzie tez. Ludzi nie foce. Mur sfocilem, ten
    stary(niby obronny), co obkleili go folia.
    A na koncu to
    http://www.fotografia.aktis.alpha.pl/rozne/super_mob
    ile.jpg
    Pozdrawiam
    MarekF

  • 6. Data: 2009-04-21 21:52:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mało kto wie, że zaraz obok Tatr znajduje się spora,
    kilkunastokilometrowa równinna kraina bagien i lasów przypominająca
    bardziej te z Pomorza niż z Podhala. Dziś tam byłem (na przełaj z
    Jabłonki do Podczerwonego) i zapraszam na zdjęcia:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/12/1.htm
    i dalej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2009-04-23 19:40:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Ponieważ Podhale jest ładne, a wreszcie popadało postanowiłem tam
    wyskoczyć ponownie, tym razem z Chochołowa do Zakopanego. Zapraszam zatem:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/13/1.htm
    i następne.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gdy wstaję o dziesiątej myślę, że świat jest niesprawiedliwy i to jest
    fajne/