  • 1. Data: 2009-04-19 02:32:37
    Temat: velbon i manfrotto
    Od: qunio <p...@g...pl>

    czy do velbona sherpa 750 pasi glowica od manfrotto...konkretnie 391rc2
    ? Slyszalem ze maja rozne gwinty i trza jakas redukcje.

    thx

  • 2. Data: 2009-04-19 18:08:10
    Temat: Re: velbon i manfrotto
    Od: H5N1 <m...@t...aster.pl>

    Dnia Sat, 18 Apr 2009 19:32:37 -0700, qunio raczył(a) był(a) napisać:

    > czy do velbona sherpa 750 pasi glowica od manfrotto...konkretnie 391rc2
    > ? Slyszalem ze maja rozne gwinty i trza jakas redukcje.
    >
    > thx

    Nogi szerpy mają 1/2", a głowica frotki 3/4". Ale głowa szerpy też ma
    3/4" i jest przykręcona przez redukcję, więc nie ma problema. Założę się,
    że jesteś szczęśliwym posiadaczem szerpy i chcesz dokupić głowicę, więc
    możesz sobie rozkręcić i sprawdzić.

  • 3. Data: 2009-04-19 18:29:48
    Od: qunio <p...@g...pl>

    H5N1 wrote:
> [...]
    > 3/4" i jest przykręcona przez redukcję, więc nie ma problema. Założę się,
    > że jesteś szczęśliwym posiadaczem szerpy i chcesz dokupić głowicę, więc

    nie mam jeszcze szerpy, waham sie pomiedzy 750, a manfrotto 190xdb
    dlatego pytam

  • 4. Data: 2009-04-19 18:35:47
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-04-19 20:08:10 +0200, H5N1 <m...@t...aster.pl> said:

    > Nogi szerpy mają 1/2", a głowica frotki 3/4". Ale głowa szerpy też ma
    > 3/4" i jest przykręcona przez redukcję, więc nie ma problema. Założę się,
    Gwoli ścisłości.
    1/2 in to 12,7 mm, a 3/4 in to 19,05 mm. Więc coś Ci się delikatnie
    pozajączkowało ;)
    1/4 i 3/8 in - to są rozmiary gwintów, o które Ci chodzi.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-04-19 18:54:45
    Od: H5N1 <m...@t...aster.pl>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 20:35:47 +0200, JA raczył(a) był(a) napisać:

    > 1/2 in to 12,7 mm, a 3/4 in to 19,05 mm. Więc coś Ci się delikatnie
    > pozajączkowało ;)
    > 1/4 i 3/8 in - to są rozmiary gwintów, o które Ci chodzi.

    Dzięki za wyprostowanie. :)