  • 11. Data: 2009-02-23 08:31:29
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/08 - fotoplenery.eu
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 22 Lut, 22:19, "Marek Augustyński" <c...@W...gazeta.pl>
    wrote:

    > >http://www.bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=32
    94858929&bg=white
    > Mondrian:)

    Tak? A z której strony? :)
    Powiedziałbym - stenografia artystyczna. Dobra kompozycja. Tylko
    wyrzuć ten paskudny podpis na zdjęciu :(

    Czarek

    PS Korci, żeby spytać czy masz tego więcej, ale nasuwa się obawa
    zarzucenia knotami :->

  • 12. Data: 2009-02-23 08:33:14
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Dorzucę niezimowo:
    http://plfoto.com/1778810/zdjecie.html

    Czarek

  • 13. Data: 2009-02-23 08:46:29
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Czarek pisze:

> [...]
    > wyrzuć ten paskudny podpis na zdjęciu :(
    >
    > Czarek
    >
    > PS Korci, żeby spytać czy masz tego więcej, ale nasuwa się obawa
    Dzięki za krytykę. możesz wrzucić więcej uwag jeśli masz ochotę. Chętnie
    wysłucham. Tobie się nie podoba, mi bardzo. I niestety nie mam takich
    zdjęć więcej. są inne i w innym stylu...ale nie będę Cię nimi męczył.

    Pozdrawiam serdecznie
    Andrzej

  • 14. Data: 2009-02-23 09:00:43
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Anjay" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki za krytykę. możesz wrzucić więcej uwag jeśli masz ochotę. Chętnie
    > wysłucham. Tobie się nie podoba, mi bardzo. I niestety nie mam takich
    > zdjęć więcej. są inne i w innym stylu...ale nie będę Cię nimi męczył.

    No cos Ty!!! Przeciez Cie pochwalil! A znajac Czarka to nawet etnuzjastyczna
    to byla pochwala. A to jego pytanie czy masz tego wiecej raczej padlo z
    obawy o przypadkowosc Twojego zdjecia, co zreszta potwierdziles.

    Ale w sumie liczy sie ze doczekales sie pochwaly od Czarka a to juz nie byle
    co :-)

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 15. Data: 2009-02-23 09:03:33
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Osiak pisze:
> [...]
    > obawy o przypadkowosc Twojego zdjecia, co zreszta potwierdziles.
    >
    > Ale w sumie liczy sie ze doczekales sie pochwaly od Czarka a to juz nie byle

    zdjęcie nie było przypadkowe, lecz jedyne udane (według mnie) więc
    więcej ich nie ma.
    hi hi, tym bardziej Czarkowi dziękuję... no i dzięki Tobie za
    tłumaczenie ;-)

    Pozdrowienia
    Andrzej

  • 16. Data: 2009-02-23 09:29:40
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 10:03:33 +0100, Anjay napisał(a):

    > zdjęcie nie było przypadkowe, lecz jedyne udane (według mnie) więc
    > więcej ich nie ma.

    mi też sie podoba.
    Biała kartka, czarna kreska i czerwona kropka. Czego chcieć wiecej?
    :)

    --
    www.warszawski.info

  • 17. Data: 2009-02-23 09:41:36
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 23 Lut, 09:46, Anjay <g...@i...pl> wrote:

    > Dzięki za krytykę. możesz wrzucić więcej uwag jeśli masz ochotę. Chętnie
    > wysłucham. Tobie się nie podoba, mi bardzo.

    Źle mnie zrozumiałeś; zdjęcie misie podoba, podpis nie - psuje
    zdjęcie, zaburza odbiór kompozycji - minimalistycznej i czystej. Poza
    tym nie ma nic wspólnego z Mondrianem :) Przykład Mondriana:
    http://plfoto.com/904827/zdjecie.html

    > I niestety nie mam takich zdjęć więcej.

    Szkoda.

    > są inne i w innym stylu...

    To już nie to...

    Czarek

  • 18. Data: 2009-02-23 09:52:45
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Czarek pisze:

> [...]
    > zdjęcie, zaburza odbiór kompozycji - minimalistycznej i czystej. Poza
    > tym nie ma nic wspólnego z Mondrianem :) Przykład Mondriana:

    dzieki
    Mondriana obrazy oglądałem gdy porównano moje zdjęcie z jego obrazami.
    Nie będę tego bronił ani komentował, bo nie znałem wcześniej jego dzieł.
    Ale trochę Marka rozumiem ->
    http://daviddoctorrose.files.wordpress.com/2008/05/m
    ondrian.jpg

    a podpis walnąłem żeby zdjęcia nie ukradli ;-)

    dzięki za wyjasnienia, mam kłopoty z rozumieniem usenetu....

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 19. Data: 2009-02-23 10:02:16
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/090215/IMG_
    0627_m.jpg

    pozdrawiam
    Witek

  • 20. Data: 2009-02-23 11:50:04
    Od: "Marek Augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Tak? A z której strony? :)

    Typowe:) Od siebie dać nic, a od rozmówcy oczekiwać objaśnień.

    > Powiedziałbym - stenografia artystyczna.

    A proszę Cię bardzo. Definicja specjalnie dla Ciebie.
    &#8222;Stenografia (greka stenós ciasny, gráphein pisać), tachygrafia (gr. tachýs
    &#8211;
    szybki) - skrócona, symboliczna metoda zapisu, zwiększa jego szybkość lub
    zwięzłość, w porównaniu z tradycyjnymi dla danego języka metodami. Istnieje
    wiele form zapisu stenograficznego.&#8221;

    Mondrian miał to opanowane do perfekcji.
    Poza tym jest jeszcze kilka punktów o które można zaczepić odnosząc tą
    fotografię do Mondriana ale na pewno je znasz.

    > Czarek
    >
    > PS Korci, żeby spytać czy masz tego więcej,

    A mnie w ogóle nie korci:)

    Pozdrawiam
    Marek