  • 1. Data: 2009-09-30 09:12:05
    Temat: Zbyt szybki koniec sezonu... :(
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc,

    muszę się wyżalić, bo aż mnie nosi... :(
    W tym roku dopiero zacząłem sam jeździć na 2 oo i od pierwszych dźwięków
    i kilometrów zakochałem się po uszy, jak gąbka wsiąkłem i rajcowała mnie
    każda choćby krótka przejażdżka na SenNej...

    Niestety sezon dla mnie się skończył i to już kilka tygodni temu, bo
    okazało się, że ch...j od którego kupiłem babcię jawcię zjebał co tylko
    mógł w silniku, który (jak i skrzynka) będzie teraz wyremontowany od
    podstaw.

    Niestety ze względu na poszukiwania części, itp. na pewno nie zdążę na
    ten sezon... :(
    Każdy dzień ładnej pogody, to dla mnie istna masakra, oglądam się gdy
    słyszę charakterystyczny dźwięk czy widzę znajome sylwetki przemykające
    w korkach i aż mnie ściska...

    Droga Przyjaciółko czym się leczyć, bo nie mam możliwości by kupić coś
    "na chwilę" a perspektywa czekania kilku miesięcy do następnego lata
    doprowadza mnie do obłędu...
    P.S. Picie nie pomaga, wręcz potęguje mą przepastną tęsknotę za szlakiem...

    Z wyrazami...
    Zakochany unieruchomiony... :(

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-09-30 09:16:03
    Temat: Re: Zbyt szybki koniec sezonu... :(
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    falco pisze:

    > Zakochany unieruchomiony... :(

    wez sprobuj to jakos rozchodzic...

    KJ

  • 3. Data: 2009-09-30 10:23:10
    Od: z...@p...onet.pl

    > Siema,
    >
    > Z wyrazami...
    > Zakochany unieruchomiony... :(

    Dla grzebiącego i jeżdżącego dwa motocykle to minimum.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

    P.S.

    To list napisać do "Jestem"
    "Tutaj Krzyś Skiba, pełen szacunku
    Poradźcie, bo wpadnę w depresję<<

  • 4. Data: 2009-09-30 10:48:57
    Od: falco <m...@w...pl>

    z...@p...onet.pl pisze:

    > Dla grzebiącego i jeżdżącego dwa motocykle to minimum.

    Kiedyś tak chcę zrobić, rozglądam się od dawna, ale na razie, to
    niestety niemożliwe... :(

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 5. Data: 2009-10-02 14:11:30
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    falco <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >okazało się, że ch...j od którego kupiłem babcię jawcię zjebał co tylko
    >mógł w silniku, który (jak i skrzynka) będzie teraz wyremontowany od

    No coz, to dotyczy kazdego weterana i nie tylko przeciez...
    Jak sobie sam nie zrobisz, to nie bedziesz mial zrobionego a po
    poprzednikach z reguly zastajesz rzeznie.
    To jest odwieczny dylemat "braci w nieszczesciu" czy swiezo nabytym
    zabytkiem jezdzic jak jest (o ile sie da;) czy od razu brac za
    kompleksowe roboty. Ja tam jestem za tym pierwszym, robot i tak sie
    nie uniknie ale przynajmniej czlek troche pozna maszyne i jej
    specyfike a takze mozliwe braki utajnione, ktore mogly by zostac
    pominiete przy remoncie.
    Dwa motory to niezly pomysl ale niekiedy prowadzi tylko do zwiekszenia
    liczby sprzetu oczekujacego na uruchomienie.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2009-10-02 20:04:37
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jacot pisze:

    > No coz, to dotyczy kazdego weterana i nie tylko przeciez...
    > Jak sobie sam nie zrobisz, to nie bedziesz mial zrobionego a po
    > poprzednikach z reguly zastajesz rzeznie.

    Dokładnie tak jak mówisz, sęk w tym, że generalkę miałem zrobić zimą już
    po sezonie, ale niestety nie doczekałem... :(

    > Dwa motory to niezly pomysl ale niekiedy prowadzi tylko do zwiekszenia
    > liczby sprzetu oczekujacego na uruchomienie.

    hehehe... do tego trzeba jeszcze dodać kolejne miejsce do...
    parkowania/grzebania i podwójne rachunki... ;)
    Jeśli tylko sytuacja pozwoli, to kiedyś uzupełnię 2 2 oo, ale drugi
    sprzęt będzie na pewno "troszkę" nowszy, choć z pewnością nawiązujący do
    klasycznego delikatnego czoperka. Acha... i zamiast 250 przychylam się
    do 500... ;)

    P.S. Uff... jak dobrze jest przeczytać coś sensownego bez filtrowania
    breji, która piorunująco szybko zalewa sieć... :(

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V