-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: yabba <g...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
Date: Tue, 20 Nov 2018 15:40:57 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <pt16ds$k93$1@node1.news.atman.pl>
References: <psl4kt$q50$1@dont-email.me>
<2...@g...com>
<psm02m$ad9$1@dont-email.me>
<e...@g...com>
<psm7rp$m3s$1@dont-email.me> <5beea677$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
<pspv9d$88p$1@dont-email.me> <5bf0920a$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<pssopt$k6h$1@dont-email.me> <5bf34916$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<psvopn$p94$1@dont-email.me> <5bf3c914$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<pt0irv$c9g$1@dont-email.me> <5bf3d094$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
<pt111u$rac$1@dont-email.me> <pt12de$g6p$1@node1.news.atman.pl>
<pt15mf$ovn$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 89-72-146-8.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1542724860 20771 89.72.146.8 (20 Nov 2018 14:41:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Nov 2018 14:41:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <pt15mf$ovn$1@dont-email.me>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 181119-2, 2018-11-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644269
[ ukryj nagłówki ]W dniu 20-11-2018 o 15:28, Pszemol pisze:
> yabba <g...@g...com> wrote:
>> Miałem uszkodzony termostat w podobnym silniku. Wskazówka podnosiła się
>> na 1/4 skali. Normalną temperaturę pracy można było osiągnąć tylko w
>> największe letnie upały.
>> Te silniki długo się nagrzewają same z siebie, więc może TTTM?
>> Obadaj rury do chłodnicy na zimnym silniku. Powinny być ciągle zimne, a
>> potem nagle wrzątek. Przy uszkodzonym termostacie, rury nagrzewały się
>> stopniowo.
>>
> Dzięki! Wygląda to na ciekawą metodę diagnostyczną.
>
> Ale skoro po tym dlugim czasie wskazowka jednak dochodzi do normalnej
> wartosci to może termostat ok i TTTMajom.
>
Zależy w jakiej pozycji termostat się zaciął. Może być otworzony stale
na 100% przepływu, albo na 75%, albo na 50% albo na 25% albo stale
zamknięty (przykładowe wartości). Przy pełnym otwarciu oraz na 75%,
silnik nigdy się nie zagrzeje do normalnej temperatury. Przy 50%
nagrzewanie będzie bardzo długie, ale ostatecznie osiągnie normę. Przy
25% będzie niby normalnie, ale przy dużym obciążeniu silnik się
zagotuje. Przy całkowitym zamknięciu nie będzie można normalnie
użytkować samochodu.
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.18 14:36 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=