eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZbiornik wyrównawczy - fiat Punto IIRe: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: yabba <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
    Date: Tue, 20 Nov 2018 14:32:27 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <pt12de$g6p$1@node1.news.atman.pl>
    References: <psl4kt$q50$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <psm02m$ad9$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <psm7rp$m3s$1@dont-email.me> <5beea677$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <pspv9d$88p$1@dont-email.me> <5bf0920a$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <pssopt$k6h$1@dont-email.me> <5bf34916$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <psvopn$p94$1@dont-email.me> <5bf3c914$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <pt0irv$c9g$1@dont-email.me> <5bf3d094$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <pt111u$rac$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-146-8.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1542720750 16601 89.72.146.8 (20 Nov 2018 13:32:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Nov 2018 13:32:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    In-Reply-To: <pt111u$rac$1@dont-email.me>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 181119-2, 2018-11-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644261
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20-11-2018 o 14:09, Pszemol pisze:
    >>>>>>>>> Bo autko się podejrzanie długo nagrzewa...
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>> Możliwe, musisz sprawdzić termostat. Nie powinno to być trudne.
    >>>>>>>
    >>>>>>> Ha ha ha.... że co?? A toś walnął.
    >>>>>>
    >>>>>> No co? ASO tak by zrobiło, kiedy klient się uskarża na powyższe.
    >>>>>> https://www.youtube.com/watch?v=k-OjnrIgS_A
    >>>>>>
    >>>>>> Film trwa 3 minuty :] Aku odkręcasz, potem cyk-pyk wężyk, 2 sruby i
    >>>>>> masz w ręce termostat. Płyn, jesli stary, nie musisz spuszczać. Sam
    >>>>>> zleci. Dobrze na lekko ciepłym się robi bo ręce nie marzną :]
    >>>>>>
    >>>>>
    >>>>> Film trwa 3 minuty bo nie jest z ciągłej kamery tylko mocno pocięty.
    >>>>
    >>>> Dopisałem przecież, ze pan na filmie podaje 10 min :>
    >>>>
    >>>>> Samo wyjęcie aku i koszyka będzie trwać więcej niż 3 minuty.
    >>>>> Poza tym siostrzeniec ma inne Punto.
    >>>>> Jego jest diesel 1.9 JTD.
    >>>>> Taki jak w tej Alfie, termostat jest bez wyjmowalnej wkładki i ze
    >>>>> zintegrowanym czujnikiem temperatury:
    >>>>> https://youtu.be/4ChsIimVDvQ
    >>>>
    >
    > Ale tak mysle ze gdyby termostat byl otwarty to temperatura chyba nie
    > siedzialaby po pewnym czasie rowno w polowie zakresu tylko wahałaby sie w
    > dół w czasie jazdy... może nie jest uwalony? :-)

    Miałem uszkodzony termostat w podobnym silniku. Wskazówka podnosiła się
    na 1/4 skali. Normalną temperaturę pracy można było osiągnąć tylko w
    największe letnie upały.
    Te silniki długo się nagrzewają same z siebie, więc może TTTM?
    Obadaj rury do chłodnicy na zimnym silniku. Powinny być ciągle zimne, a
    potem nagle wrzątek. Przy uszkodzonym termostacie, rury nagrzewały się
    stopniowo.

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: