  • 161. Data: 2014-05-21 18:21:56
    Temat: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-21 15:25, Użytkownik masti napisał:

    > a podałeś źródła czy prawdę objawioną?

    Oczywiście że podałem źródła, w dodatku bardziej wiarygodne
    niż te które podał autor hasła. Tyle ze blogów wzajemnie
    powołujących się na siebie było więcej.

    Pozdrawiam

  • 162. Data: 2014-05-21 18:22:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-21 16:06, Użytkownik Pszemol napisał:

    > No przecież Wikipedia powinna uznać przekonywujący argument typu "miałem na
    > chwile w ręce do przejrzenia 20 lat temu, ale dobrze wszystko pamiętam"
    > :-)))

    Wikipedia nie musi, ty możesz.
    Jak rozumiem argumenty ci się już skończyły w tym temacie.

    Pozdrawiam

  • 163. Data: 2014-05-21 18:34:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Wikipedia nie musi, ty możesz.
    > Jak rozumiem argumenty ci się już skończyły w tym temacie.

    Argumentem moim, być może zbyt zawoalowanym abyś go wyłowił, było to że
    skoro Wikipedia ma standardy wyższe ni przyjęcie czegoś na gębę to ja
    również na gębę nie przyjmę że Wikipedia się w tym czy tamtym myli.
    Musiałbyś zaprezentować coś bardziej namacalnego... Sorry.

  • 164. Data: 2014-05-21 19:23:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-21 18:34, Użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    > również na gębę nie przyjmę że Wikipedia się w tym czy tamtym myli.
    > Musiałbyś zaprezentować coś bardziej namacalnego... Sorry.

    Nie sądź mnie własną miarą.
    Ja nie zmyślam i nie pisze w jednym wątku że jeżdżę po Krakowie
    a w innym że przebywam w innej strefie czasowej.

    Pozdrawiam

  • 165. Data: 2014-05-21 20:22:29
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Nie sądź mnie własną miarą.
    > Ja nie zmyślam i nie pisze w jednym wątku że jeżdżę po Krakowie
    > a w innym że przebywam w innej strefie czasowej.

    Ja też niczego nie zmyślam!
    To, że Ty sobie coś źle zrozumiałeś to Twoj problem.

  • 166. Data: 2014-05-21 21:25:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-21 20:22, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Ja też niczego nie zmyślam!
    > To, że Ty sobie coś źle zrozumiałeś to Twoj problem.

    Kręcisz Przemol kręcisz, i nie licz że nikt tego nie zauważy.

    Pozdrawiam

  • 167. Data: 2014-05-21 21:42:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Kręcisz Przemol kręcisz, i nie licz że nikt tego nie zauważy.

    Przestań mi wciskać dziecko w brzuch.
    Nic nie kręcę - wyciągasz nieuzasadnione wnioski ze swoich domysłów a nie z
    tego co napisałem.

  • 168. Data: 2014-05-22 10:13:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 21 May 2014 18:21:56 +0200 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

    > Oczywiście że podałem źródła, w dodatku bardziej wiarygodne niż te które
    > podał autor hasła. Tyle ze blogów wzajemnie powołujących się na siebie
    > było więcej.

    dasz przykład hasła? to sobie popatrzę w historię

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 169. Data: 2014-05-22 12:29:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    > Ale dlaczego wymieniacz miałby utracić klientów?
    > Przecież jeśli olej spełnia normy to reszta jest tylko zabobonem.
    > Od tego że olej jest innej firmy niż nasza ulubiona nie psuje się
    > auto - klient nawet nie pozna różnicy po wlaniu oleju do silnika.
    > Nie mówimy tu przeciez o sprzedaży oleju rzepakowego jako
    > mineralnego Mobila 1 5W20 tylko o sprzedaniu tańszej marki
    > oleju jako oleju droższego, w beczce po droższym wlewasz tańszy
    > ale spełniający normy - klient patrzy na beczkę i podziwia: "o, o...!".

    A dlaczego odrzucasz możliwość sprzedaży oleju rzepakowego zamiast Mobila?
    Na tym właśnie polega oszukiwanie klientów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 170. Data: 2014-05-22 13:32:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-21 21:42, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Przestań mi wciskać dziecko w brzuch.
    > Nic nie kręcę - wyciągasz nieuzasadnione wnioski ze swoich domysłów a nie z
    > tego co napisałem.

    I w dodatku kłamiesz.
    Nie pisze o domysłach, piszę o tym co sam widziałem lub czytałem.