eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowegoRe: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!69.16.185.111.MISMATCH!peer
    01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com
    !nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknh0l$gan$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lkni1q$nre$1@node2.news.atman.pl>
    <lkoneo$ou9$1@dont-email.me> <lkop2i$t57$1@usenet.news.interia.pl>
    <lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl> <lkpcl3$m6s$1@dont-email.me>
    <ll5cep$d53$1@node2.news.atman.pl>
    <5379e150$0$2379$65785112@news.neostrada.pl> <lldea0$8ve$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <lldea0$8ve$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Mon, 19 May 2014 19:59:57 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 25
    Message-ID: <537a469f$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.160.55
    X-Trace: 1400522399 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2232 83.10.160.55:64536
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2612
    X-Received-Body-CRC: 2203503991
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533398
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lldea0$8ve$...@d...me...
    >>>> Nigdy nie miałem auta z turbo... kiedyś jechałem jednym takim
    >>>> passatem CC z turbo i wiem, że się to mu włącza tak powyżej
    >>>> 2500 obrotów. [...]
    >> I np mam dwa mondeo, rozne lata, ale silnik niby taki sam - jeden
    >> na wolnych obrotach "wcale nie ciagnie".
    >> I tak sie zastanawiam - turbina sie zacina/wolno kreci bo ma duze
    >> opory, czy przeplywomierz, czy co ...
    >Ja nie wnikam co jest powodem tego zachowania się silnika ale
    >z całą pewnością to jest wyczuwalne gdy się uważnie naciska
    >pedał gazu w warunkach obserwowanej prędkości - jest wyraźny kop
    >którego nie ma nawet w dużych, mocnych silnikach wolnossących.

    Ale faktycznie nie ma co pisac ze "turbina sie wlacza", bo tam sie nic
    nie wlacza - turbina jest caly czas, krecic sie powinna caly czas,
    sprezarke napedza caly czas.
    Jeszcze w dodatku diesel - czyli duzo powietrza i spalin pompuje caly
    czas ...

    I nawet jak wyczuwa sie wyraznego kopa, to nadal nie wypada pisac
    "turbina sie wlacza" :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: