eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowegoRe: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Mon, 12 May 2014 12:40:48 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 2
    Message-ID: <lkr11o$fnp$1@dont-email.me>
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknh0l$gan$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lkni1q$nre$1@node2.news.atman.pl>
    <lkoneo$ou9$1@dont-email.me> <lkop2i$t57$1@usenet.news.interia.pl>
    <lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl> <lkpcl3$m6s$1@dont-email.me>
    <lkpr52$lh3$1@news.dialog.net.pl> <lkqbie$aad$1@dont-email.me>
    <lkqrru$ubl$1@speranza.aioe.org>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 12 May 2014 17:40:08 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="46b7e28c0c9ab43db7ba4da3f4414a28";
    logging-data="16121";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/8dge2uz99giZjq033ox8m"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <lkqrru$ubl$1@speranza.aioe.org>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:VTYSbvOgKYlE7pMSkdb9yiEfyts=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532723
    [ ukryj nagłówki ]

    "LEPEK" <g...@w...pl> wrote in message
    news:lkqrru$ubl$1@speranza.aioe.org...
    > W dniu 2014-05-12 13:34, Pszemol pisze:
    >
    >> To co się dzieje powyżej określonej liczby obrotów?
    >> Coś się otwiera? Coś się dodaje?
    >
    > Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika turbo "produkuje" coraz
    > większe ciśnienie - coraz bardziej spręża powietrze wysyłane do cylindrów.
    > A im więcej tego powietrza (i rzecz jasna - odpowiednio więcej paliwa),
    > tym silnik jest w stanie wytworzyć więcej mocy.

    No właśnie nie jest to liniowy przyrost - w tym passacie CC
    którym jechałem, silnik 2 litra z turbo, był SKOKOWY przyrost
    mocy powyżej pewnego progowego poziomu obrotów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: