-
81. Data: 2011-02-16 22:02:13
Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>
Dnia Tue, 15 Feb 2011 15:07:21 +0100, kml napisał(a):
> Mój znajomy kiedyś się dgrażał, że takie coś zrobi ale koszt był
> dramatyczny - amortyzatory, pompa ciśnienia i chgw co jeszcze. Do tego
> trzeba to ładnie spiąć i uruchomić. Gdyby był gotowy zestaw typu
> plug&play to można by o tym myśleć, ale rzeźbić samemu warto wyłącznie
W zasadzie sa, tylko nie widze do Cee'da:
http://www.airbagit.com/Kia-Air-Suspension-Systems-s
/60.htm
--
Jaroslaw "jaros" Berezowski
-
82. Data: 2011-02-16 23:01:04
Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-02-16 14:30, to pisze:
> begin Tomasz Pyra
>
>>> Czy różnica w prowadzeniu pomiędzy tymi opcjami wyszłaby mocno
>>> zauważalna?
>>
>> Jakiś wielkich różnic nie będzie.
>
> Nie spodziewałem się po Tobie takich kretynskich rad. ;)
Jeżeli masz jakąś lepszą radę żeby sobie zobaczył jak się będzie jeździć
na wyższym zawieszeniu, to słuchamy z uwagą.
-
83. Data: 2011-02-16 23:07:52
Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-02-16 21:38, venioo pisze:
> W dniu 2011-02-16 00:19, Cavallino pisze:
>> Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:
>>
>>> Poszukaj "gwintowanego zawieszenia", powinno rozwiazac Twoje problemy,
>>> za stosunkowo rozsadne pieniadze.
>>
>> A widział ktoś takowe które idzie w górę, a nie w dół?
>
> Yyyy - kupujesz takie, ktore skrecone na max ma wysokosc taka jak Twoje
> w oryginale, po czym odkrecasz w gore?
Nie jest to takie proste.
Kolumna musi być dokładnie do tego modelu Ceed'a, a gwintowane zestawy
(znalazłem tylko Bilstein B14) będą pewnie mocno obniżające.
Gwint do podnoszenia to tylko przeróbka seryjnego na zamówienie -
dołożenie tulei i gwintu pod dolną podstawkę sprężyny i wtedy można go
będzie trochę podnieść i opuścić.
-
84. Data: 2011-02-17 00:27:52
Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Od: to <t...@a...xyz>
begin Tomasz Pyra
>> Nie spodziewałem się po Tobie takich kretynskich rad. ;)
>
> Jeżeli masz jakąś lepszą radę żeby sobie zobaczył jak się będzie jeździć
> na wyższym zawieszeniu, to słuchamy z uwagą.
Jeśli tylko dla testu, to może być, myślałem, że doradzasz mu to na
stałe. ;)
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
85. Data: 2011-02-17 09:52:33
Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4d5c5d78$0$2456$65785112@news.neostrada.pl...
> begin Tomasz Pyra
>
>>> Nie spodziewałem się po Tobie takich kretynskich rad. ;)
>>
>> Jeżeli masz jakąś lepszą radę żeby sobie zobaczył jak się będzie jeździć
>> na wyższym zawieszeniu, to słuchamy z uwagą.
>
> Jeśli tylko dla testu, to może być, myślałem, że doradzasz mu to na
> stałe. ;)
Nie, no zimą ma być na stałe, do dyskusji raczej wyłącznie wysokość
docelowa, to że stan obecny nie bardzo się sprawdza już jest postanowione.
-
86. Data: 2011-02-17 11:58:54
Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
W dniu 2011-02-16 00:51, Tomasz Pyra pisze:
> W tej chwili większość producentów, robi bardzo krótkie sprężyny, gdzie
> są góra 2-3 zwoje pracujące na ściskanie
Skrecanie. Sprezyna to zwiniety drazek skretny :)
--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl
-
87. Data: 2011-02-17 13:25:06
Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Tue, 15 Feb 2011 14:31:37 +0100, Cavallino wrote:
>Jako że wszyscy jeśli już to obniżają zawieszenie, mam pytanie w kwestii
>odwrotnej.
Przyjrzalem sie dzis na parkingu. Kraweznik moze nawet nie taki
wysoki, ale ulica pochyla i wszystkie szoruja zderzakiem po chodniku.
Tak rowno ze to chyba jakas norma jest :)
pozytywnie wyroznialy sie:
-jakis maly fiacik .. ale to glownie dlatego ze mial maly nawis z
przodu,
-audi .. niestety - nie chwalili sie typem.
-no i tradycyjnie - bmw X6, opel frontera, jak i pewnie inne
"terenowki".
J.
-
88. Data: 2011-02-17 13:32:54
Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysoko?ci
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:8n4ql6doi42blo9ng383pmmg4kgsftgudn@4ax.com...
> On Tue, 15 Feb 2011 14:31:37 +0100, Cavallino wrote:
>>Jako że wszyscy jeśli już to obniżają zawieszenie, mam pytanie w kwestii
>>odwrotnej.
>
> Przyjrzalem sie dzis na parkingu. Kraweznik moze nawet nie taki
> wysoki, ale ulica pochyla i wszystkie szoruja zderzakiem po chodniku.
> Tak rowno ze to chyba jakas norma jest :)
Może i bym uwierzył, gdyby nie fakt, że z tego samego parkingu korzystam od
nastu lat, robiłem to kilkoma samochodami, w tym Punto HGT z dość niskim
spojlerem i Alfą boxer - niską z natury rzeczy i na żadnym nie szorowałem po
tym samym krawężniku, który Ceed regularnie zarysowuje.
A i obecnie Punto 1.2 wjeżdża bez problemów nad ten krawężnik, mimo że
teoretycznie ma taki sam prześwit jak Ceed.
-
89. Data: 2011-02-17 13:37:43
Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysoko?ci
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Thu, 17 Feb 2011 13:32:54 +0100, Cavallino wrote:
>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> Przyjrzalem sie dzis na parkingu. Kraweznik moze nawet nie taki
>> wysoki, ale ulica pochyla i wszystkie szoruja zderzakiem po chodniku.
>> Tak rowno ze to chyba jakas norma jest :)
>
>Może i bym uwierzył, gdyby nie fakt, że z tego samego parkingu korzystam od
>nastu lat, robiłem to kilkoma samochodami, w tym Punto HGT z dość niskim
>spojlerem i Alfą boxer - niską z natury rzeczy i na żadnym nie szorowałem po
>tym samym krawężniku, który Ceed regularnie zarysowuje.
wezme jutro aparat.
No dobra, moze przesadzilem z tym szorowaniem, po prostu przeswit na
oko jest "prawie na styk". No a wtedy kazdy centymetr sie liczy.
J.
-
90. Data: 2011-02-17 13:46:54
Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysoko?ci
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:
> No dobra, moze przesadzilem z tym szorowaniem, po prostu przeswit na
> oko jest "prawie na styk". No a wtedy kazdy centymetr sie liczy.
No właśnie.
I tego centrymetra/kilku brakuje.