eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Zawieszenie - zmiana wysokości
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 103

  • 81. Data: 2011-02-16 22:02:13
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 15:07:21 +0100, kml napisał(a):

    > Mój znajomy kiedyś się dgrażał, że takie coś zrobi ale koszt był
    > dramatyczny - amortyzatory, pompa ciśnienia i chgw co jeszcze. Do tego
    > trzeba to ładnie spiąć i uruchomić. Gdyby był gotowy zestaw typu
    > plug&play to można by o tym myśleć, ale rzeźbić samemu warto wyłącznie
    W zasadzie sa, tylko nie widze do Cee'da:
    http://www.airbagit.com/Kia-Air-Suspension-Systems-s
    /60.htm

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski


  • 82. Data: 2011-02-16 23:01:04
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-16 14:30, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra
    >
    >>> Czy różnica w prowadzeniu pomiędzy tymi opcjami wyszłaby mocno
    >>> zauważalna?
    >>
    >> Jakiś wielkich różnic nie będzie.
    >
    > Nie spodziewałem się po Tobie takich kretynskich rad. ;)

    Jeżeli masz jakąś lepszą radę żeby sobie zobaczył jak się będzie jeździć
    na wyższym zawieszeniu, to słuchamy z uwagą.


  • 83. Data: 2011-02-16 23:07:52
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-16 21:38, venioo pisze:
    > W dniu 2011-02-16 00:19, Cavallino pisze:
    >> Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:
    >>
    >>> Poszukaj "gwintowanego zawieszenia", powinno rozwiazac Twoje problemy,
    >>> za stosunkowo rozsadne pieniadze.
    >>
    >> A widział ktoś takowe które idzie w górę, a nie w dół?
    >
    > Yyyy - kupujesz takie, ktore skrecone na max ma wysokosc taka jak Twoje
    > w oryginale, po czym odkrecasz w gore?

    Nie jest to takie proste.

    Kolumna musi być dokładnie do tego modelu Ceed'a, a gwintowane zestawy
    (znalazłem tylko Bilstein B14) będą pewnie mocno obniżające.

    Gwint do podnoszenia to tylko przeróbka seryjnego na zamówienie -
    dołożenie tulei i gwintu pod dolną podstawkę sprężyny i wtedy można go
    będzie trochę podnieść i opuścić.


  • 84. Data: 2011-02-17 00:27:52
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    >> Nie spodziewałem się po Tobie takich kretynskich rad. ;)
    >
    > Jeżeli masz jakąś lepszą radę żeby sobie zobaczył jak się będzie jeździć
    > na wyższym zawieszeniu, to słuchamy z uwagą.

    Jeśli tylko dla testu, to może być, myślałem, że doradzasz mu to na
    stałe. ;)

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 85. Data: 2011-02-17 09:52:33
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4d5c5d78$0$2456$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Tomasz Pyra
    >
    >>> Nie spodziewałem się po Tobie takich kretynskich rad. ;)
    >>
    >> Jeżeli masz jakąś lepszą radę żeby sobie zobaczył jak się będzie jeździć
    >> na wyższym zawieszeniu, to słuchamy z uwagą.
    >
    > Jeśli tylko dla testu, to może być, myślałem, że doradzasz mu to na
    > stałe. ;)

    Nie, no zimą ma być na stałe, do dyskusji raczej wyłącznie wysokość
    docelowa, to że stan obecny nie bardzo się sprawdza już jest postanowione.


  • 86. Data: 2011-02-17 11:58:54
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-16 00:51, Tomasz Pyra pisze:
    > W tej chwili większość producentów, robi bardzo krótkie sprężyny, gdzie
    > są góra 2-3 zwoje pracujące na ściskanie

    Skrecanie. Sprezyna to zwiniety drazek skretny :)

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl


  • 87. Data: 2011-02-17 13:25:06
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 14:31:37 +0100, Cavallino wrote:
    >Jako że wszyscy jeśli już to obniżają zawieszenie, mam pytanie w kwestii
    >odwrotnej.

    Przyjrzalem sie dzis na parkingu. Kraweznik moze nawet nie taki
    wysoki, ale ulica pochyla i wszystkie szoruja zderzakiem po chodniku.
    Tak rowno ze to chyba jakas norma jest :)

    pozytywnie wyroznialy sie:
    -jakis maly fiacik .. ale to glownie dlatego ze mial maly nawis z
    przodu,
    -audi .. niestety - nie chwalili sie typem.
    -no i tradycyjnie - bmw X6, opel frontera, jak i pewnie inne
    "terenowki".

    J.


  • 88. Data: 2011-02-17 13:32:54
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysoko?ci
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:8n4ql6doi42blo9ng383pmmg4kgsftgudn@4ax.com...
    > On Tue, 15 Feb 2011 14:31:37 +0100, Cavallino wrote:
    >>Jako że wszyscy jeśli już to obniżają zawieszenie, mam pytanie w kwestii
    >>odwrotnej.
    >
    > Przyjrzalem sie dzis na parkingu. Kraweznik moze nawet nie taki
    > wysoki, ale ulica pochyla i wszystkie szoruja zderzakiem po chodniku.
    > Tak rowno ze to chyba jakas norma jest :)

    Może i bym uwierzył, gdyby nie fakt, że z tego samego parkingu korzystam od
    nastu lat, robiłem to kilkoma samochodami, w tym Punto HGT z dość niskim
    spojlerem i Alfą boxer - niską z natury rzeczy i na żadnym nie szorowałem po
    tym samym krawężniku, który Ceed regularnie zarysowuje.

    A i obecnie Punto 1.2 wjeżdża bez problemów nad ten krawężnik, mimo że
    teoretycznie ma taki sam prześwit jak Ceed.


  • 89. Data: 2011-02-17 13:37:43
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysoko?ci
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Feb 2011 13:32:54 +0100, Cavallino wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> Przyjrzalem sie dzis na parkingu. Kraweznik moze nawet nie taki
    >> wysoki, ale ulica pochyla i wszystkie szoruja zderzakiem po chodniku.
    >> Tak rowno ze to chyba jakas norma jest :)
    >
    >Może i bym uwierzył, gdyby nie fakt, że z tego samego parkingu korzystam od
    >nastu lat, robiłem to kilkoma samochodami, w tym Punto HGT z dość niskim
    >spojlerem i Alfą boxer - niską z natury rzeczy i na żadnym nie szorowałem po
    >tym samym krawężniku, który Ceed regularnie zarysowuje.

    wezme jutro aparat.
    No dobra, moze przesadzilem z tym szorowaniem, po prostu przeswit na
    oko jest "prawie na styk". No a wtedy kazdy centymetr sie liczy.

    J.


  • 90. Data: 2011-02-17 13:46:54
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysoko?ci
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > No dobra, moze przesadzilem z tym szorowaniem, po prostu przeswit na
    > oko jest "prawie na styk". No a wtedy kazdy centymetr sie liczy.

    No właśnie.
    I tego centrymetra/kilku brakuje.

strony : 1 ... 8 . [ 9 ] . 10 . 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: