    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysoko?ci
    Date: Thu, 17 Feb 2011 13:32:54 +0100

    news:8n4ql6doi42blo9ng383pmmg4kgsftgudn@4ax.com...

    > Przyjrzalem sie dzis na parkingu. Kraweznik moze nawet nie taki
    > wysoki, ale ulica pochyla i wszystkie szoruja zderzakiem po chodniku.
    > Tak rowno ze to chyba jakas norma jest :)

    Może i bym uwierzył, gdyby nie fakt, że z tego samego parkingu korzystam od
    nastu lat, robiłem to kilkoma samochodami, w tym Punto HGT z dość niskim
    spojlerem i Alfą boxer - niską z natury rzeczy i na żadnym nie szorowałem po
    tym samym krawężniku, który Ceed regularnie zarysowuje.

    A i obecnie Punto 1.2 wjeżdża bez problemów nad ten krawężnik, mimo że
    teoretycznie ma taki sam prześwit jak Ceed.