-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Date: Wed, 16 Feb 2011 02:44:56 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 39
Message-ID: <ijfdn8$ng8$1@inews.gazeta.pl>
References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
<4d5ac6d6$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
<1lt5zix63xmga$.dlg@secretkey.eu>
<4d5acac7$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@s...eu>
<4d5acdff$0$2447$65785112@news.neostrada.pl> <ijeqif$6ig$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1297824296 24072 172.20.26.234 (16 Feb 2011 02:44:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Feb 2011 02:44:56 +0000 (UTC)
X-User: mttj
X-Forwarded-For: 91.150.220.115
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350383
[ ukryj nagłówki ]Michał \HoMMeR\ Paszek <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> napisał(a):
> W dniu 2011-02-15 20:03, Cavallino pisze:
> > Chyba nie zajarzyłeś, że przedpiszca twierdził, iż nie da się regulować
> > wysokości zawieszenia w tym modelu, a to co napisałeś dokładnie temu
> > zaprzecza.
> > Czyli generalnie nie polemizujesz ze mną a ja z Tobą.
> >
> Nie, że nie da się regulować wysokości, tylko że zawieszenie nie jest
> regulowane. To nie jest opcja: szosa/teren tylko możliwość podniesienia
> lub opuszczenia samochodu w pozycję serwisową. Tobie zależy na
> dynamicznej regulacji prześwitu, czego de facto nie da się zrealizować w
> zawieszeniu hydropneumatycznym, bo te ma tylko jedną pozycję do jazdy.
> Każda inna jest pozycją serwisową, która powinna być używana wyłącznie
> na postoju.
>
> Tak, wiem o trzeciej pozycji między szosa, a górny serwis, ale to jest
> pozycja, co do której producent założył sankcje na maksymalną prędkość z
> jaką można się na niej poruszać i jest to 60km/h
>
Hydropneumatyczne właśnie jest od tego żeby je zmieniać w trakcie jazdy,
przynajmniej tak Safrane miało, teraz pewnie Panamera czy Cayene ma podobnie.
poduchy od obniżania i podwyższania, i aktywne amortyzatory od twardości.
Safrane samo siadało jak się 120km/h przekraczało. plus automatyczne
trzymanie poziomu, plus reg twardości.
Citroen ma inaczej i ma jeden wspólny system hydro, dużo tańszy i dużo
bardziej bezawaryjny: kule (ilość) - twardość i ciśnienie - wysokość.
Merc ma chyba wszystko pneumatyczne. AirMatic
a Nivo to tylko miało na jedną oś - to się nie liczy.
pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.11 04:01 Michał
- 16.02.11 04:05 Michał
- 16.02.11 08:11 sth
- 16.02.11 09:27 MarcinJM
- 16.02.11 09:35 Tomasz Pyra
- 16.02.11 09:39 PB
- 16.02.11 10:11 Cavallino
- 16.02.11 10:37 Marcin Luty
- 16.02.11 11:07 Mirek Ptak
- 16.02.11 11:18 Agent
- 16.02.11 13:12 Cavallino
- 16.02.11 14:28 to
- 16.02.11 14:30 to
- 16.02.11 14:32 Cavallino
- 16.02.11 14:40 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=