eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokości › Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Date: Wed, 16 Feb 2011 02:44:56 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <ijfdn8$ng8$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
    <4d5ac6d6$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lt5zix63xmga$.dlg@secretkey.eu>
    <4d5acac7$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@s...eu>
    <4d5acdff$0$2447$65785112@news.neostrada.pl> <ijeqif$6ig$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1297824296 24072 172.20.26.234 (16 Feb 2011 02:44:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Feb 2011 02:44:56 +0000 (UTC)
    X-User: mttj
    X-Forwarded-For: 91.150.220.115
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350383
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał \HoMMeR\ Paszek <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> napisał(a):

    > W dniu 2011-02-15 20:03, Cavallino pisze:
    > > Chyba nie zajarzyłeś, że przedpiszca twierdził, iż nie da się regulować
    > > wysokości zawieszenia w tym modelu, a to co napisałeś dokładnie temu
    > > zaprzecza.
    > > Czyli generalnie nie polemizujesz ze mną a ja z Tobą.
    > >
    > Nie, że nie da się regulować wysokości, tylko że zawieszenie nie jest
    > regulowane. To nie jest opcja: szosa/teren tylko możliwość podniesienia
    > lub opuszczenia samochodu w pozycję serwisową. Tobie zależy na
    > dynamicznej regulacji prześwitu, czego de facto nie da się zrealizować w
    > zawieszeniu hydropneumatycznym, bo te ma tylko jedną pozycję do jazdy.
    > Każda inna jest pozycją serwisową, która powinna być używana wyłącznie
    > na postoju.
    >
    > Tak, wiem o trzeciej pozycji między szosa, a górny serwis, ale to jest
    > pozycja, co do której producent założył sankcje na maksymalną prędkość z
    > jaką można się na niej poruszać i jest to 60km/h
    >

    Hydropneumatyczne właśnie jest od tego żeby je zmieniać w trakcie jazdy,
    przynajmniej tak Safrane miało, teraz pewnie Panamera czy Cayene ma podobnie.

    poduchy od obniżania i podwyższania, i aktywne amortyzatory od twardości.
    Safrane samo siadało jak się 120km/h przekraczało. plus automatyczne
    trzymanie poziomu, plus reg twardości.

    Citroen ma inaczej i ma jeden wspólny system hydro, dużo tańszy i dużo
    bardziej bezawaryjny: kule (ilość) - twardość i ciśnienie - wysokość.

    Merc ma chyba wszystko pneumatyczne. AirMatic

    a Nivo to tylko miało na jedną oś - to się nie liczy.

    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: