eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokości › Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknew
    s.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news
    .neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 16 Feb 2011 00:51:02 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ijeuq6$dqg$1@inews.gazeta.pl>
    <4d5b0c0d$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4d5b0c0d$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <4d5b1165$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.193.177
    X-Trace: 1297813861 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2455 83.25.193.177:40498
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350376
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-16 00:28, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:
    >
    >> Druga możliwość to spręzyny od diesla, jeśli jesteś posiadaczem
    >> benzyniaka.
    >
    > Niestety, na pokładzie jest klekot.
    > Kto wie czy właśnie nie dlatego jest on tak niski z przodu, może
    > zapomnieli że sprężyny powinny być deczko inne.

    Jeszcze pytanie czy sprężyny na których jeździsz sobie nie siadły.

    W tej chwili większość producentów, robi bardzo krótkie sprężyny, gdzie
    są góra 2-3 zwoje pracujące na ściskanie, zrobione z grubego drutu,
    który ma tendencje do niewracania dokładnie do pierwotnego kształtu po
    wielokrotnym ściśnięciu.

    I normą jest że zawieszenie po kilku latach zaczyna nagle być za niskie.
    Sprężyny trochę opadną, amortyzatory stracą trochę tłumienia, wieszaki
    wydechu się wyciągną i zaczyna się haczenie o progi zwalniające.

    Pewnie sama wymiana sprężyn na nowe zawieszenie podniesie o 1-2cm i
    trochę utwardzi. A to już może wystarczyć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: