    From: "JaLa" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zatrzymywanie. Wtargnięcie.
    Date: Fri, 10 May 2019 07:03:41 +0200
    <5cd2740e$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <qau0go$kin$1@news.mixmin.net>
    <i...@4...com>
    <5cd35124$0$526$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5cd35124$0$526$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ależ oczywiście że jest, Zatem jeszcze raz, z uzasadnieniem:
    >
    > Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    > liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    > drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    > zachowania.
    >
    > Czyli zgodnie z logiką, również wchodzenie bezpośrednio przed
    > nadjeżdżającym pojazdem" czyli "wtargnięciem" jest jak najbardziej
    > założeniem, że nie wszyscy uczestnicy ruchu, stosują się do przepisów.
    > --
    > LordBluzg(R)
> [...]

    TEN, KTO WSTAWIA DURNOWATE SYGNATURKI, JEST PEDAŁEM,
    TAKIM JAK LORDBZDET.

    Masz bardzo pokręconą logikę.
    "Wtargnięcie" to nie jest "założenie", tylko to jest zakaz
    dla pieszych.

    Według twojej pokręconej logiki, to całe PoRD jest założeniem,
    ze "nie wszyscy uczestnicy ruchu, stosują się do przepisów".

    Napiszesz każdą głupotę, po to tylko, żeby trwać przy głupocie
    LordaBluzga : "jest przepis nakazujący zakładanie z góry,
    że ktoś wtargnie na przejście dla pieszych".