  • 21. Data: 2013-11-01 22:15:55
    Temat: Re: Zatrzymanie PJ za pokwitowaniem.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 01 Nov 2013 17:40:41 +0100, jerzu napisał(a):

    > Czy policjant może zatrzymać za pokwitowaniem prawo jazdy za rzekomą
    > "nieznajomość przepisów"? Wydaje mi się że nie, ale może się mylę?

    Nie ma takiego prawa.
    Powody zatrzymania prawa jazdy są wymienione w art. 135 ustawy PoRD i
    innych nie ma.

    Czyli tylko straszył, bo za co może zabrać PJ to zapewne doskonale wie.

  • 22. Data: 2013-11-01 23:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > obrze że Ci zabrali bo frajer jesteś.

    Ach, kogutek i jego wyniesiona z domu grzecznośc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 23. Data: 2013-11-01 23:15:09
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 23:00:04 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >
    > "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji
    >
    > Tylko że politycy go osiągają tuż po wyborach"

    Pierdol się na koszt państwa z takimi tekstami.

  • 24. Data: 2013-11-01 23:34:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Friday, November 1, 2013, 10:15:55 PM, you wrote:

    > Nie ma takiego prawa.
    > Powody zatrzymania prawa jazdy są wymienione w art. 135 ustawy PoRD i
    > innych nie ma.
    > Czyli tylko straszył, bo za co może zabrać PJ to zapewne doskonale wie.

    Albo to krawężnik i g...o wie. A czapkę dostał z okazji święta tylko.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2013-11-01 23:39:23
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Drób się prosi o komitet zniczowy...

    Czas i okazja jest..

  • 26. Data: 2013-11-01 23:40:54
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-11-01 18:37, k...@g...com pisze:
    > Napisz co odpierdoliłeś. Bo to że chcą zabrać PJ na miejscu niezbyt często się
    zdarza.

    To napiszesz w końcu za co można zatrzymać w Polsce PJ czy będziesz tak
    sobie popiardywał?

  • 27. Data: 2013-11-01 23:40:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    Friday, November 1, 2013, 11:39:23 PM, you wrote:

    > Czas i okazja jest..

    Namiary znane?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2013-11-02 00:20:39
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Namiary znane?

    Trzeci kurnik na prawo od budy ;)

  • 29. Data: 2013-11-02 00:26:12
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 23:40:54 UTC+1 użytkownik DoQ napisał:

    > To napiszesz w końcu za co można zatrzymać w Polsce PJ czy będziesz tak
    >
    > sobie popiardywał?

    Oczywiście ze może. Chciał zatrzymać, bo o tym jest temat? Chciał. Jak by zatrzymał
    to co na drodze mógł by mu zrobić twórca tematu? Co najwyżej w buta by mógł go
    pocałować żeby się ukorzyć i żeby się zlitował i oddał. W kapowniku by napisał że
    zabrał bo właściciel zachowywał się jak by był pierdolnięty. Mandatu nie dal bo
    wariatów się nie karze. Raję by miał bo kto normalny podskakuje policjantowi. W
    takiej sytuacji oddanie uzależnili by od opinii lekarskiej. A najlepsze w tym by bylo
    to ze jak by zatrzymał i twórca tematu by się pienił i zawracał dupę przełożonym
    Policjanta. To by sprowokowali żeby się podkurwił do białości i by to opisali w
    kapownikach. Nawet w Sprawie dla Reportera by nie poszło bo kto chce bronić wariata.

  • 30. Data: 2013-11-02 00:31:45
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-11-02 00:26, k...@g...com pisze:

> [...]
    kapownikach. Nawet w Sprawie dla Reportera by nie poszło bo kto chce bronić wariata.

    Ja pierdole.. podstawa prawna?
    Jakby chciał cię wydymać policjant, to byś mu się wypiął bo to policjant?