  • Data: 2011-11-07 20:18:08
    Temat: Re: Zatrzymaj Czas do Wszystkich
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fajna promocja w Orange. Pierwszy raz mnie od stu lat pozytywnie
    > zaskoczyli! Szkoda, że tylko dla abonamentowców i mixowców :(
    >
    > "W ramach Usługi Abonent ma możliwość wykonywania połączeń głosowych
    > wychodzących trwających do 30 minut na numery krajowych
    > operatorów komórkowych oraz na numery stacjonarne, płacąc cennikową
    > stawkę jedynie za dwie pierwsze pełne minuty tego połączenia"
    >
    > Do wykorzystania jednorazowo 600 free minut :)
    >
    > http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2011-11/orange
    -zatrzymaj-czas-do-wszystkich.pdf

    Nie czytałeś chyba regulaminu.

    <http://telepolis.pl/grafika/newsy/2011-11/orange-za
    trzymaj-czas-do-wszystkich.pdf>
    = <http://skroc.pl/uyggf4riu>

    i pkt. 5: Z Usługi Abonent może skorzystać po wykorzystaniu Kwoty
    Abonamentu.

    Szkoda, że Orange nigdzie nie publikuje, ile ich klientów korzysta z
    tych niby-promocji.

    --
    Grzexs